• PetraD

    fitne te

    går just nu på cambridge-dieten. har hört talas om ett te som heter fitne te www.valentinasshop.se/product_info.php&osCsid=1bfc335cf4fb57b89406c1e113fd21c3
    många som druckit det vad jag hört har samtidigt gått ner en del i vikt; en del ganska mycket
    men blir dte då för mycket om man samtidigt går på ren kur cambridge? klarar kroppen det eller blir det för mycket??

  • Svar på tråden fitne te
  • thissy

    hej.

    har tagit detta te.
    har ätit precis som vanligt.
    har tagit teet på kvällen innan jag har gått och lagt mig.
    har gått ner 11 kg med detta te. så detta hjälper.
    trodde aldrig att det skulle göra så man gick ner i vikt, men det gjorde det.
    är så tacksam att jag tog det. rekomendera detta varmt.

  • thissy

    Detta tee består av 20 påsar, man ska lägga en tee påse och låta dra i varmt vatten 10-20 minuter innan man dricker det, ej kokande vatten då försvinner effekten. Jag rekomenderar att man kokar upp en kopp vatten,drar av kastrullen från plattan och låter tee påsen dra 10-20 minuter, eller dra ner värmen på plattan för att dricka teet något varmt,för de smakar lite bättre då. Teet är inte gott,m

    Man dricker tee en gång per kväll när man ätit färdigt för dagen eller innan man lägger sig, detta gör man varje kväll i en månads tid.

    en de är drickbart och de blir till en vana.

    Teet rensar ur gamla slagg produkter ur kroppen plus det man ätit under dagen och det är aningen vatten drivande, så man MÅSTE tänka på att dricka mycke vatten under tiden man tar teet.Man kan äta precis som vanligt under tiden man dricker teet.

    www.tradera.com/search/result.aspx&search_category=-1

    här hittar du lite mer info.

    man renser ut det man har ätit under dagen.
    så man får gå på toa ofta kanske 5 gånger mer den första veckan med att göra nummer 2, då rinner det ut ur kroppen.
    sen är det bara 2 gånger, om dagen. har du ätit mycket, ju mer får du ut.
    men jag har hållit på med teet längre än 1 månaders tid.

    tycker inte heller att man behöver dricka mycket.

    tycker detta tee är fantastisk, då det verkligen fungerar.

  • red rose 06
    PetraDeliu skrev 2009-03-04 14:28:51 följande:
    går just nu på cambridge-dieten. har hört talas om ett te som heter fitne te www.valentinasshop.se/product_info.phpånga som druckit det vad jag hört har samtidigt gått ner en del i vikt; en del ganska mycketmen blir dte då för mycket om man samtidigt går på ren kur cambridge? klarar kroppen det eller blir det för mycket??
  • ingrid79

    Spännande... Jag har precis köpt ett paket (mest på skoj för att jag är nyfiken...fungerar det är det en bonus ).

    Jag återkommer med resultatet!

  • anli00

    Hej TS! vart lite nyfis om du provat teet tesammans med din CB kur, sj har jag precis börjat med teet men ska också börja med CB nästa vecka...
    Tänkte som du om dte blev för mkt, men å andra sidan så är ju teet bra för att dte är rensande....*hmmm*

  • PetraD
    anli00 skrev 2009-04-22 22:24:34 följande:
    Hej TS! vart lite nyfis om du provat teet tesammans med din CB kur, sj har jag precis börjat med teet men ska också börja med CB nästa vecka...Tänkte som du om dte blev för mkt, men å andra sidan så är ju teet bra för att dte är rensande....*hmmm*
    nej, jag har faktiskt inte testat det tillsammans. kör inte ren kur nu.
  • Umetjejen79

    red rose 06 skrev 2009-04-19 09:31:31 följande:


    får man magknip, e det som laxering?
    Jag drack teet första gången igår kväll. Vaknade med magknip strax efter 5 i morse, gick över när jag varit några gånger på toa. Vet inte hur många gånger jag gått på toa sen dess, väldigt löst. Jag har aldrig tagit laxermedel, men detta känns som det. Kan det verkligen vara bra att dricka det här teet?
  • funfactory

    Det är som laxeringsmedel fast gjort på naturliga örter. (inte för att det gör saken bättre)


    Självklart kan man gå ner i vikt snabbt med detta, men det är inget hållbart. Slutar du med teet så går du upp kilona igen lika fort. Det är trots allt bara vätska du gör dig av med. 
    Jag har testat många sådana olika te- sorter och tycker inte att det är någon höjdare att behöva springa på toaletten hela tiden. Om man är hemma så fine, men är man i skolan eller på jobbet då blir det genast lite jobbigare.. 
  • jee

    PetraD skrev 2009-03-04 15:02:23 följande:
    ingen med erfarenhet? ni som druckit; hur har ni ätit samtidigt??
    Hej jag dricker teet och äter precis som vanligt

  • abedin

    skit snack man går inte alls upp kilona om man slutar jag ha gått ner 8 killo har slutat med de för 4 månader o har inte gått upp 1 gram ens tsss

  • fredsduvan
    abedin skrev 2014-07-04 19:21:31 följande:

    skit snack man går inte alls upp kilona om man slutar jag ha gått ner 8 killo har slutat med de för 4 månader o har inte gått upp 1 gram ens tsss


    Är det ok ingredienser i teet eller nåt skadligt?
Svar på tråden fitne te