• izzi

Grobag/sovpåse

Hej
    Funderar på att köpa en Grobag, men är lite tveksam då blöjbyte verkar vara besvärligt - den har ju ingen öppning nertill. Är det ändå värt pengarna? Dottern sparkar alltid av sig täcket.

Det finns ju andra typer av sovpåsar också - men de kanske inte fungerar likadant, utan mer som en vanlig pyjamas?

• Svar på tråden Grobag/sovpåse
  • Plutt05

KöP! Du kommer inte ångra dig! Vi har två, en varmare och en svalare, dottern sover som en stock.... Men de går visst att öppna nertill, på ena sitter dragkedjan mitt fram och på andra sitter dragkedjan i sidan. Det är ju liksom bara att vika undan påsen när man byter blöja, har aldrig varit krångligt tycker jag

• izzi

Aha - har inte sett så noga på bilderna! Vad bra att det är dragkedja! Ska genast köpa en!

• Sissa Blom

Hej

Jag kan också varmt rekommendera grobags, verkligen super bra!! Barnen sover lagom varmt o säkert. Även om de har drag kedja så tar vi oftast av dom när vi byter bjöja. Det går lätt att ta på igen.

SB

• MuffinCake

Jag gillar också Grobags!

Har haft dem sen mina tvillingar var nyfödda och de har alltid sovit bra.

Köp!

Max och Hannah - mina mirakel
  • Felicia Adrian

Var kan man köpa? Lät mycket intressant..

Har sovpåsepymas till dottern som hon bara älskar att sova i... Men måste lägga täcke över henne med för att hon inte skall bli för kall...

• basio

Grobag är underbara! Har det till min flicka (6,5 mån) då hon alltid sparkar av sig täcket. Nu är jag på jakt efter den tunnare modellen. Jag köpte min på rea på bumpto3.co.uk och fick den betydligt billigare än de andra shopparna jag tittade i.

• Snart 3

DU kan få köpa min om du vill! Hann aldrig använda den! Då min son alltid låg under mitt täcke istället!

Svar på tråden Grobag/sovpåse