när slutade ni använda skötbordet?
vid vilken ålder, ungefär?
vid vilken ålder, ungefär?
Vi använder det fortfarande och sonen är 1 1/2år. Inget svar på din fråga men det hjälper till att puffa lite..
Vi slutade använda vårt när vår pojke var ca 3 månader. Sålde det och kommer inte köpa ett nytt när det kommer syskon. Helt onödigt med en bråkig pojke på....
Vi har hade skötbädd på tvättmaskinen i gamla lägenheten och nu på diskbänken i tvättstugan. Tjejen är 2 år och vi använder den än. Hon gillar att ligga ner och byta blöja.
Vi använder vårt än och vår son är 13 månader. Har dock en kompis med en dotter på 11 månader där de har slutat använda det för flera månader sedan. Hon låg helt enkelt aldrig stilla så mamman tyckte det var "säkrare" att byta på golvet istället...
Aldrig. Vi har det till lillsyrran nu, och lägger första barnet på det också. Hon håller på att sluta med blöja på dagen, men bajsar i blöja och har blöja på natten. Fyllde 3 år igår.
Vår kille är 16 månader och jag har precis tagit bort det! Säkrast att ha honom på golvet!
Vid 8 mån hade vi tröttnat på att kämpa. Han går inte med på att ligga ner alls utom när han sover så det blev brottningsmatch och gråt varje gång. Nu har vi up&go blöjor och byter där vi råkar befinna oss.
När sonen var 5½ månad han vart för lång
Vi använder fortfarnde till storkillen och han är 3 år. Är mycket bättre tycker jag och han vill det.
jag skulle nog slutat för ngn mån sen om jag "fått". Dottern är 14 mån. men vi ska ha bebis i januari igen o sambon vägrar monetar ned det o bära bort det för att ta fram det då igen, så jag använder det fortafarande då det ändå står där, men hon är tung o lyfta upp o klättrig
Pontus är två år, han ligger fortfarande på skötbordet. Vi har IKEA vägghängda, det är så stort att båda barnen ligger brevis varandra ibland, och så byter jag på båda samtidigt. Elvira är tre månader. Pontus mutar jag med att ligga stilla, han får hålla i "farliga" saxen som vi klipper naglarna med och som han aldrig får ha annars. Eller en spännande fotfil eller lillasysters hand.
Slutat?! Näe, vi använder det fortfarande (oftast) till sonen som är precis 1½ år idag