• lingoluna

go´boken?

Någon som är medlem i go´boken? Jag har just tackat ja till deras välkomstpaket och undrar om de är bra?

• Svar på tråden go´boken?
  • Carola Carro

Ja är och säger usch blir alldeles för mycket böcker..

• Vårsolen

vi var med i bokklubben i ca 1år, varför kan man ju undra för det var bara ett fåtal böcker som vi kände var skapligt bra...trist innehåll och dålig kvalitet tycker jag.
    och vilka tramssaker det var i bland, "pappklossar" som man skulle sätta ihop genom 2 pappark...åkte ut snabbt kan jag säga.
    kanhända är böckerna bättre ju äldre barnen blir det vet jag inte.

• Carola Carro

Nej böckerna man få är inte riktigt anpssade för barnens ålder.

• Vic2ria

trist jag som precis oxå tackat ja men man kan väl se ett tag o sen avsluta är ju ingen "bindningstid"

• SIN74

Det är nog olika. De böcker vi fått har varit mycket bra. Var med 2003..
    Böckerna för de lite äldre, om matte, är toppen!

• mammatill2härligavildar

Vi har en son på 7 månader o vi har precis gått ur. Fick så jäkla mycket typ böcker till honom. Nä den va inge kul alls. Dessutom var det så fruktansvärt fula bilder i många böcker, finns så mycket finare saker att köpa. Å endel bokpaket var rätt dyra. Den sista vi fick var en bok som heter "God morgon, god natt". Tråkiga bilder o dåliga rimm, fick betala typ 160kr. Är ju inte mycket pengar. Men vi hade kunnat köpa så mycket finare bok till honom för dom pengarna.

• mammatill2härligavildar
    Mållgan skrev 2009-03-04 21:41:44 följande:
    Vi har en son på 7 månader o vi har precis gått ur. Fick så jäkla mycket typ böcker till
    Ska stå TYG böcker=) inte typ
  • Mollemupp

Har en tös på 7 månader och jag har också gått ur. Jag håller med föregående talare.

• Anna med 3 trollungar

Jag har precis gått ur. Tyckte de va dålug kvalité på böckerna. Sonen är 5 mån och vill ha ALLT i munnen inga tänder ännu men ändå gick boken sönder.

Kanske blir bättre sen när barnen bli äldre. Kanske testar igen i så fall. Dyrt blir de också i slutändan

• Fanns ingen signatur kvar

Tycker inte de var speciellt kul, de första kanske....men man tröttnar och sonen också faktiskt. Böcker till en ettåring med sk. popup bilder, olika former i skumgummi( söndertuggat) Nä, finns så mycket finare och bättre böcker på andra ställen. Böcker som är böcker och inte leksaker.

• lingoluna

Oj, det var ju överhängande dålig kritik. Nästan så go'boken borde läsa denna tråd! :)
    Tack, då vet jag vad som väntar om jag blir kvar som medlem.

• webfriends

Hej!
    Min lilla kille är nu sex månader och vi är fortfarande med. Tycker om de bokpaket vi tackat ja till än så länge. Jag kan hålla med om att de kommer för ofta som standard, men det är något du kan bestämma själv. Du kan även handla enstaka böcker i webshopen, men då blir det dyrare =( Vi har fått flera fina tygböcker och även lek- aktivitetssaker som passat. Men barn är ju olika, så prova några paket så får ni se.

• Lill Tjoffis

Jag var tidigare med i Go Boken och när jag bestämde mig för att gå ur så ringde de upp och frågade varför. Jag sa som det var : att jag knappt han säga nej till ett bokpaket, så var det dags för nästa. Då fick jag erbjudande om att bara få var tredje paket, mycket bättre tyckte jag!

Själv har jag aldrig varit så förtjust i böckerna från go boken, men min son har faktiskt gillat dem.

• Tjej 83

va med o fick välkomspaket för 39 eller vad det är. o sen gick jag ur igen
    fick boken GoGo, lite kul men flikar man öppnar.
    o nån mjuk tygbok+spegel,
    annars tyckte jag inte alls att bäckerna man kunde välja på såg roliga ut, billigare o köpa i nån bokaffär

• Vårsolen

jag skrev faktiskt ett mail där jag ärligt berättade vad jag tyckte om produkterna.
    Visst en och annan grej var faktiskt jättebra men om en på 10 är det och resten är uselt så är det ju ingen bra affär man gör direkt
    kan ju också nämna att jag aldrig ens fick en bekräftelse på min uppsägning

lingoluna skrev 2009-03-05 06:53:38 följande:
    Oj, det var ju överhängande dålig kritik. Nästan så go'boken borde läsa denna tråd! :) Tack, då vet jag vad som väntar om jag blir kvar som medlem.
  • norgesessan

Var också misnöjd med det mesta från goboken, nåt tyckte jag om , men det var mer jag var misnöjd med....Köper hällre böcker i bokhandelen/coop forum/ bokreor .

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • Joanne

Jag tycker att böckerna har varit bra! Inget fel på kvaliten. Har varit med sedan min son föddes augusti 05. Har ändrat så vi får packet var tredje månad, det blir så himla mycket böcker annars. Hinner knappt med att läsa dem. Har gått med till våran dotter som föddes nu i december.
    Förskolan abc och förskolan 123 är riktigt bra böcker till de lite äldre. Har vi läst för barnen i första klass på mitt jobb.

Svar på tråden go´boken?