• Anonym (fru)

Kan inte du heller spola ner dina bajskorvar?

Lite underlig fråga men jag har aldrig nåt problem med att spola ner mina men min man därimot har så långa och hårda bajskorvar att dom läggersig på tvären och går inte att spola ned. Detta händer med jämna mellanrum och han förbjuder oss andra att gå in på toaletten tills han lyckats få ned den - därav min fråga är det någon annan som har samma problem eller är han unik?

• Svar på tråden Kan inte du heller spola ner dina bajskorvar?
  • Anonym (korven!)

Det där låter som jag,har mega problem att få ner mina korvar och varje gång jag lyckas så känns det så skönt för det hör till ovanligheterna,vet inte vad jag ska göra men jag får inte ner dom,skulle behöva större rör,detta är verkligen jobbigt!

• Anonym (japp)

Kan hända här med...dock på grund av tjockleken och tyngden åker de inte ner så lätt varje gång. Har jätteproblem med magen och när jag väl varit på toa så kan jag inte gå eller sitta ordentligt för det gör sååå ont efteråt.

• Anonym (Get a life!)

Verkligen ett s.k. "i-landsproblem". Ta med en sax in på toa o klipp "korven" när halva e ute, så blir de bara hälften så långa och går säkert att spola ner utan problem!
    Varsågod för tipset - det bjuder jag på ;)

• Anonym (En till)

Jo, jag känner igen mig. Brukar ibland få ta hjälp av toalettborsten, vilket inte känns direkt trevligt. Men vad gör man?
    För mig hjälper det att äta mat med mycket fiber, magen mår bättre och bajset blir mjukare vilket det gör att bajset spolas ner lättare.

• Anonym (fru)

Okej, då var han inte unik viket han själv hävdar

• Anonym (bajs)
    Svar på #6
    Nej, unik är han inte. Hans "tillstånd" finns medtaget i den berömda "bajsguiden", enligt den funkar en galge bra, skitkul faktiskt
  • Anonym (fru)

Bajsguiden är en höjdare. Vi hade den uppsatt på muggen på en tidigare arbetsplats. Hade glömt den där med galgen

• Anonym (*)

Anledningen till att de är hårda och tunga är att han äter fel. Ät mycket mer fibrer och frukt och bajsningen kommer att gå snabbare, lättare och han får porösare korvar som går lätt att spola ner. Värt att prova iaf två veckor och se förändringen.

• Anonym

Hahahahahaha, gud vad jag skrattar! Det här med galgen får ni förklara närmare...

Svar på tråden Kan inte du heller spola ner dina bajskorvar?