Svar på #5
Jätte tack att du tar dig tid för att till å med fråga sådana frågor för att kunna hjälpa mig på traven. Verkligen, jätte tack!
Besvarar dom :)
Hur känner ni varandra? - via msn och även via en bekant.
Ses ni någonstans dagligen (jobb ?) eller är ni grannar, har ni gemensamma kompisar? - vi pratar via msn ibland. Jag påbörjar aldrig ett samtal med honom, är mest han som skriver, tar kontakt. å vi har även en gemensam vän. Vi brukar också träffa på varandra på stan.
Har ni överhuvudtaget pratat med varandra...låter inte så?
Hur länge vet ni om varandra? i ca ett år. Fast till och från.
Vad vet du om honom överhuvudtaget? Jag vet att han har ett ex, dom var tillsammans i över ett år. han gjorde slut för dom träffades bara en gång i veckan för att knulla å det passade inte honom. Jag vet vad han gör och hans fritid.
Vet du bara att han finns eller vet du även vad han gör och var och hur han bor? - Jag vet vart han bor och han har även ringt en gång ifrån sitt hemnummer.
Hur länge har du känt dig intresserad? Ett tag, jag har nog gillat honom en längr tid, men inte vågat släppa taget om mitt ex.
Är du intresserad bara för att han är snygg, eller har du pratat med honom och vet vad han tänker och tycker? - Han är SKITSNYGG! men det var hans personlighet som lockade mig.
Vill ju inte verka nyfiken, men ibland måste man veta mer om omständigheterna innan man kan ge råd.