• Anonym (Piercing)

Intim piercing

Jag undrar om det är någon här inne som har piercing "där nere" ?
    Jag har nämligen funderat på att ta en i klitoris kappan...

Undrar bara om ni fick problem, infektioner, eller något annat som var pga denna piercing.

Det står att läketiden är 4 - 6 veckor, när kan man börja ha sex med pojkvännen då?

har någon gjort den på Skin Deep Tattoo i Karlstad ?

Tacksam för alla svar och tips!

• Svar på tråden Intim piercing
  • Anonym (yes)

Oj, texten försvann

Jo, jag har en i kappan, som jag gjorde för ca 7 år sen.
    Har aldrig haft några som helst problem med den, varken infektioner eller annat.
    Det enda är att det kan vara lite obekvämt i allt för tajta jeans ibland (om sömmen på jeansen ligger och trycker mot piercingen).
    Det tog ett par veckor så var den läkt.

Tycker absolut att du ska göra en

• Anonym (Piercing)

skönt att höra att du inte haft några problem..

Jag har väldigt sällan tajta jeans så det ska inte vara några problem tror jag..

Att göra piercingen, går det fort ?

• Anonym (yes)
    Svar på #3
    Det gick jättesnabbt, precis som att ta hål i örat.
    Tjoff så är det klart
    Visserligen gjorde det ondare än att ta hål i örat, men det är ju över på en sekund!
  • Anonym (Piercing)

tur att jag har tio hål i öronen så jag vet hur snabbt det går då
    haha...

Men då blir det till att beställa tid någon dag... fyller nämligen år den 31 mars och ska isf göra piercingen den 1 april :)

• Anonym (yes)
    Svar på #5
    Grattis i förskott på födelsedagen då, och lova att du uppdaterar tråden och berätta hur det gick med piercingen sen!!!

• Anonym (Piercing)

tack så himla mycket!

Klart att jag skiver här.... Har pratat lite med pojkvännen nu och imorgon ringer jag och beställer tid den 18 mars!

• Anonym (yes)
    Svar på #7
    Åh vad kul
  • Anonym

Har aldrig haft problem med min, läkte snabbt och gjorde inte hemskt ont. Har hört att det är ett relativt riskfrittställe att ta i kappanb och tycker det är sååå vackert! Men upplevde att den "var i vägen" när man skulle smeka, var inte allslika skönt som utan. Blev att jag tog ut den ofta vid sex och sen åkte den ut för gott.

• Anonym

Har inte varit några problem med min heller. Visste, det gjorde ont att ta den, i kanske två sekunder, men annars har allt varit bra. Tror jag började ha sex efter 2 v och det har inte varit några problem.

Svar på tråden Intim piercing