• EgonochKnut

Presenttips till 4 årig tjej, vidga mina vyer tack!

Min tjej fyller 4 nästa vecka och vi har ingen aning om vad vi ska köpa till henne.
    Hon är i princessåldern just nu och önskar sig en barbie docka och blommor, ibland säger hon dockhus. Annars säger hon att hon blir glad för det som gästerna har med sig.

Jag skulle vilja komma på något annat. Känner att man varje sommar kommer på säsongssaker som man skulle vilja köpa, men då är det för sent och till jul har man glömt det.

Någon som har något tips på något "annorlunda" som en 4 åring kan vilja ha? 

Hjälp!

• Svar på tråden Presenttips till 4 årig tjej, vidga mina vyer tack!
  • Esthery

en sparkcykel, funkar ju redan när snön försvunnit, har hon inte en vanlig cykel är ju det ngt med.. det har våra killar fått som fyller i jan o feb, bara det inte är isigt så kan de ju cykla.

ridlektioner

danslektioner plus nån fin dress o ha när hon dansar, brukar ju finnas olika roliga danspass (på gym) för små barn, här i stan fins det t.ex funkykidz och liknande och även afrikans dans för små barn

cdspelare + cdböcker och musik

• EgonochKnut

Tack, jättebra tips!
    Sparkcykel har vi varit inne på, men vågar inte riktigt för gatan sluttar kraftigt utanför vårat hus. Rädd att hon ska fara utför berget. Ska kolla upp det där med dans!
    Cykel fick hon när hon blev 3.

Det är så bra med tips från andra !

• ballerinamuffins

jag hade nog hoppat av glädje av ¨både rid el dans lektioner, smart ide.

o sen sidan om nån barbie bil el buss el nått hus.
    målar prylar, pärlor lite finare smycke, smink docka kankse;)
    följa med och själv välja kläder.
    en mamma dotter dag på stan, känna sig vuxen.

oj allt är visst vad jag önska mig när ja va liten;)

• Maddsutt

vad bra saker ni ger tips om =) själv var jag och köpte en present till en fyraåring förra veckan, och det blev en Askungeklänning, hon älskar Aksungen! Men bra tips till nästa år..

• te och popcorn

EgonOchKnut: Jag köpte en present till en kille i den åldern för ett tag sedan. Han älskar när man läser böcker för honom, så jag köpte en bok. Det finns en hemsida som heter www.kiddoz.se och där kan man nämligen beställa personliga böcker. Vid beställning får man fylla i barnets namn samt några kompisars och på så vis kommer de med i den tryckta boken när den kommer i brevlådan.
    Vi köpte tex en bok om Batman och lilla Wille hjälpte då honom att lösa ett mysterium. Gissa om Wille blev glad och stolt!!! Det finns MASSOR av boktitlar, tex en Prinsessbok som säkert passar din tjej.
    Om du går in på hemsidan så kan du läsa lite om innehållet i alla böckerna.
    En liten rolig och personlig present. Inkl frakt tror jag boken kostade ca 180kr, så det är ju helt ok när den är så speciell tycker jag.

Lycka till!

• EgonochKnut

Tack för alla tips!

te och popcorn:
    Hur lång tid tog leveransen av den boken?

• te och popcorn

Hej igen.
    Leveransen tog inte mer än ett par dagar, så de var snabba.

• EgonochKnut

Ok, kanske jag hinner få en då om jag beställer idag.

Finns det några flera tips ute i Sverige???
    Skulle vilja hitta någon rolig sommarpryl!

När kan de börja hoppa hopprep?

• Suneboll

Springcykel
    Klistermärken
    Prenumeration på tex Bamsetidning
    En såndär hopp-boll
    Nått med bokstäver o siffror så hon kan lära sig skriva, tex ett sånt där vitt ploppbräde som man kan sätta dem på

• MayaPiraya

Denna fick min tjej nydligen (3,5) och hon _älskar_ den. Kanske vore nått?
    www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=5181094&step=3&&productType=7&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

Svar på tråden Presenttips till 4 årig tjej, vidga mina vyer tack!