• Isabelles85

GratisGrejjer På Karolinska BB?

Ni som fött på Karolinska Solna , har ni fått någon gratis påse med baby-grejjer i? Hörde någonstans att man fick det nämligen, stämmer det?...

• Svar på tråden GratisGrejjer På Karolinska BB?
  • Anke

ja jag fick en bb-väska med prylar när jag födde där 2006. 

¨ ¨*:+..+¤+:.:Nora 060810 ♥ Pricken Bf 090430¨:.:+¤+..+:*¨¨ ¨
  • Postit

När jag födde där, feb -07, fick man TVÅ olika väskor. De står på hyllor i korridoren på väg ut. Det var ingen som informerade oss om dem så vi kände oss lite som tjuvar.
    Men såååå kul med gratisprover och div prylar

• Lussekatten87

Jag fick en Bag från libero med ett paket blöjor,de 2 minsta sorterna,En neccesär från Natusan med badolja och något mer i,sen var det en föräldratidning i också .

• Isabelles85
    Svar på #2
    åh vad trevligt! :D då ska jag tänka på det när det är fags o "plocppa" ut att jag tar en väska på vägen ut
    det ärverkligen kul o få gratisgrejjer o startkit när man precis fött barn :)
  • TittiBoppe
    Postit skrev 2009-03-07 00:02:30 följande:
    När jag födde där, feb -07, fick man TVÅ olika väskor. De står på hyllor i korridoren på väg ut. Det var ingen som informerade oss om dem så vi kände oss lite som tjuvar. Men såååå kul med gratisprover och div prylar
    Jag var med där då.. men jag såg inte röken av nån väska.. Fick inte nån info om dem heller. Kanske borde ta dubbelt denna gång då.. Kände mig typ som en skurk för att jag använde deras blöjor och kläder hihi.
    Benjamin 12/2 -07 och Sheyla BF 10/5 -09
Svar på tråden GratisGrejjer På Karolinska BB?