• Twiist3d

Ett-års present!

Min dotter fyller år om två månader och min mamma har frågat vad "hon" vill ha i födelsedagspresent.
    Jag har ingen aning!! Vet inte ens vad vi ska köpa...

Vad köper man till en ett-åring?!

• Svar på tråden Ett-års present!
  • Madelen21

En BobbyCar köpte vi, en rosa princess bobbycar på Barnens hus. Finns även röda. Annars kanske böcker, docka, d finns så mkt :)

• gruset

Vi köpte också en bobby car. Han fick en Learning Puppy, kläder, knopp-pussel, xylofon mm. Men absolut bäst var ett gäng bägare som man kan stapla på eller i varandra. De andra sakerna har börjat bli roliga nu, 4 mån senare.

• Liten måne

Min dotter älskade saker som lät i den åldern. play to learn leksaker med ljud, hunden som sjunger när man trycker på tassarna, magen osv.

• karmela

Byggklossar, böcker, hink och spade nu till våren. Min dotter får nog en Bobbycar (fyller år om en vecka ).

• AmandaE

Min dotter fyller 1 nästa vecka, hon fick en bobbycar i julklapp som hon kör runt på hela dagarna, hon älskar sin bil!

Amanda 080312
  • TheMother

Gunghäst, leksaksspis med alla möjliga tillbehör, städgrejer (leksaks förståss) dockor, dockvagn...
    OBS, vill bara påpeka att jag föreslår inte sakerna för att de skulle kunna tänkas vara mer "tjejiga" utan detta är saker jag funderar på till min son när han fyller 1 i höst, dock har han redan gunghäst {#lang_emotions_smile}

Tror på saker som de vet vad det är till för är roligast, som mopp, kastrull osv. 

Mamma till Anton 080920
  • Maijlo

En musikpåse är en bra present. Det håller många år.

• Twiist3d

Jag funderade själv på leksaksspis, men pojkvännen sa att hon var för "liten" för den.

Skriver nog upp den på listan ändå Tack för alla förslag!

• Maijlo

Jag ska tillägga att min dotter aldrig leker med sin leksaksspis... Så det är olika.

Svar på tråden Ett-års present!