• bebis00

Hur såg era flytningar ut innan ni fick ett plus?

Som rubrik lyder, hur såg era flytningar ut innan ni fick ett plus?
    Jag har BIm 11/3 och mina flytningar är liksom vita och skulle man ta det mellan tummen och pekfingret skulle det kunna bli som en tråd, alltså det är segt?! är det mensen som är på g?

• Svar på tråden Hur såg era flytningar ut innan ni fick ett plus?
  • Vårflickan84

nej men är inte det ÄL?

• Gräddnosen

Bebis00 - precis så har jag också haft två dagar nu. Hade äl förra veckan och BIM 11/3 så det borde inte vara äl-flytningar. Vad är det för något? Är också jag tacksam för svar av er erfarna fl-tejer.

• bebis00
    Svar på #3
    tur att man inte är ensam om att vara förvirrad. Tycker inte att det borde vara äl heller. Jag hoppas inte på mens iaf, men med min otur är det väl den som är på g:(
  • Änglasöt

har samma fråga jag!!
    Flytningarna började idag, sen har jag metallsmak i munnen också, gasig och haft lite nästan som mensvärk...fast väldigt lite. Har läst att detta kan vara tecken på graviditet, men får väl bara vänta och se..4 dagar kvar till bim. Har aldrig varit gravid förut eller kännt några graviditets-tecken heller, så är vääääldigt nyfis om det verkligen kan vara så att jag är gravid...hoppas!!

• Fanny4

En till i samma sits...är på BIM +10 ungefär, är idag på dag 40. Ingen mens utan bara massa genomskinliga/vita flytningar som ser ut som ÄL-flytningar ungefär. Är svullen om magen och det stretar och drar lite, på kvällarna mest. Vad håller kroppen på med??? Har gjort 2 negativa tester.

• MeeWe

Jag med! Hade Äl förra veckan och har nu samma sorts flytningr som ni. Är inne på tredje försöket och vet ej om jag har haft likadana flytningar de andra två gångerna mellan Äl och mens. Hoppas det är nåt, om inte ska jag anteckna så jag kommer ihåg till nästa månad.
    Ingen som plussat och kan svara?

Svar på tråden Hur såg era flytningar ut innan ni fick ett plus?