• Svar på tråden Namngenerator!!!
  • Blå Flygare
    Fick som förslag det värsta (populära) namn jag vet på tjej, och på pojk det som en kusin redan heter. Och skrev jag med små bokstäver så blev det namn jag aldrig hört innan (och det var inget positivt i detta fallet!)
  • Floff

Åh nej, jag fick Gudrun som förslag.. detta är namnet på både en hemsk granne och en hemsk lärare jag haft! Och som killnamn Hadar... har aldrig hört det namnet förut!

• Frk Svår

Men allvarligt. Testade för skojs skull mitt namn ihop med ett span...om en flicka: Erzébet och om en pojke: Fjalar!! Ursäkta lite medan jag lägger mig och asgarvar i en hög på golvet!

• roxygrrl

Det var ju inga vackra namnförslag direkt. Men kul var det

• Blå Flygare

Frk Svår skrev 2009-03-06 14:41:31 följande:

Men allvarligt. Testade för skojs skull mitt namn ihop med ett span...om en flicka: Erzébet och om en pojke: Fjalar!! Ursäkta lite medan jag lägger mig och asgarvar i en hög på golvet!
    Det var de namnen jag fick om jag skrev med liten bokstav. Testa stor bokstav ist!
  • Floff

Frk Svår skrev 2009-03-06 14:41:31 följande:

Haaaaaaaaaaaaahahahahahaha
  • Frk Svår
    Blå Flygare skrev 2009-03-06 14:43:12 följande:
    Det var de namnen jag fick om jag skrev med liten bokstav. Testa stor bokstav ist!
    Jag skrev med stor bokstav...alltså stor bokstav i början av namnet
  • Blå Flygare
    Frk Svår skrev 2009-03-06 14:44:22 följande:
    Jag skrev med stor bokstav...alltså stor bokstav i början av namnet
    Ok!
Svar på tråden Namngenerator!!!