Varför får jag sendrag i fötterna för?
Har helt plötsligt börjat fått massor med sendrag i fötterna! Har aldrig haft problem med det förut! Varför får man det helt plötsligt?? Det är ju jätteirriterande!
Har helt plötsligt börjat fått massor med sendrag i fötterna! Har aldrig haft problem med det förut! Varför får man det helt plötsligt?? Det är ju jätteirriterande!
Har du druckit tillräckligt? Vid vätskebrist får man lätt sendrag. Andra orsaker kan vara saltbrist eller låg ämnesomsättning.
Brukar du ha sendrag ofta? Testa ta magnesium i så fall, det brukar hjälpa!
ät banan!!! du kan behöva kalcium
Jag har ochså börjat få sendrag och oftast under natten och på morgonen. Har ochså funderade på vad det kan bero på?
Jag har också börjat få sendrag. På nätterna. I vaderna...
Skumt. Hade det ofta när jag var yngre och när jag var gravid (första graviditeten). Nu har jag det flera gånger i veckan.
Magnesiumtabletter rekomenderar jag varmt. Finns på apoteket och heter Magnesium recip. Skitbra.
Jag kan säga att mina sendrag och pirr i benen faktiskt verkar ha varit Hypoterios = låg ämnesomsättning.
Sök läkare och be dem ta ett blodprov...
Alla värden är bra. Jag är visst gravid. Kanske var därför?
Tack tack! Kom faktiskt på sen att jag hade mycket sendrag när jag väntade sonen. Sen exploderade ju brösten i storlek och tyngd så då testade jag mig.