• Äldre 7 Mar 23:11
    2423 visningar
    10 svar
    10
    2423

    Extrainkomst i månaden, några tips?

    Känner att jag behöver lite extra inkomst i månaden än det lilla jag har just nu, någon som har tips på något man kan göra, hemifrån och tjäna pengar på? Jag har ju en liten så jag har inte så jättemycket tid, men något man kan göra lite då och då.. Kom med massa tips!

  • Svar på tråden Extrainkomst i månaden, några tips?
  • hallon­2
    Äldre 7 Mar 23:25
    #1

    Jag säljer det vi inte behöver på Tradera/ Blocket och tjäner många extra kronor på det!

  • Äldre 7 Mar 23:27
    #2
    Svar på #1
    Ja, jag har lite utlagt, men jag har inte så mycket som jag inte behöver :P
  • Äldre 7 Mar 23:31
    #3

    En kompis till mig tjänade extra på att köpa och sälja bugaboo vagnar på blocket. Hon köpte de som hade en massa tillbehör som följde med på köpet och sålde dom sen separat... Hon tjänade en hel del på det...

  • snart mamma igen
    Äldre 7 Mar 23:32
    #4

    återförsäljare kanske.. typ alpnearing eller liknande..

  • Disela
    Äldre 7 Mar 23:35
    #5

    Bli återförsäljare av barnkläder, gangstar tex.
    Köp och sälj på blocket/tradera
    Kolla i lokaltidningen om det finns någon som behöver hjälp med nåt du är bra på. Baka/laga klockor/putsa fönster.


  • Äldre 8 Mar 01:15
    #6

    Du kan alltid söka som kontaktperson till någon med funktionshinder. Det är inte ett extra jobb du kan sköta hemifrån men det tar oftast inte så mycket tid och det ger en liten men stadig inkomst.

    Min sambo är kontaktperson till en kille och de träffas ca 2 timmar/vecka. Ofta hämtar han honom så kommer de hit och äter middag eller ser på film och i bland har han följt med oss på utflykter tex. till Liseberg, meningen är att han skall vara som en vän till familjen då han själv inte har några anhöriga i närheten. Arvodet varierar från person till person men min sambo får ca 1000:- i månaden. Hälften är arvode och den andra hälften är omkostnadesersättning.

  • Dammtu­ssen
    Äldre 8 Mar 10:01
    #7

    Man Kan få ganska mycket som just kontaktperson, Ersättningen man får baseras inte på timmar utan på träffar i månaden. har man 8 träffar i månaden får man ca 1800:- efter skatt.

  • Äldre 8 Mar 10:48
    #8

    Jag är ganska ung så jag vet inte om jag får vara kontaktperson, eller det kanske inte spelar någon roll.. Men iallafall så går det inte då jag är ensamstående och har en liten som jag inte kan lämna hur som helst.. Jag har kollat runt en hel del på internet efter jobb man kan sköta hemifrån, men det är svårt att hitta...

  • Virrpa­nnan81
    Äldre 8 Mar 17:07
    #9

    Arbetar man i butik får man 100 % ob, så det tänker jag mig att det kan vara ett bra extrajobb på helgerna.

  • Thu 19 Jan 2023 21:20
    #10

    Går ganska snabbt att tjäna extra pengar på att titta på videos mm. Jag har tagit ut 2 ggr 2200 på bara 1 vecka.
    easy-earn.org/810881684041

Svar på tråden Extrainkomst i månaden, några tips?