• Anonym (nyfiken)

Nysa vid sexuell upphetsning?

När min man blir sexuellt upphetsad så nyser han alltid, ibland en ibland flera gånger. Jag har aldrig hört talas om någon annan som gör så (men det är väl kanske inte sådant man brukar prata om). Men jag är lite nyfiken ifall han är ensam om det, eller om det är vanligt?

• Svar på tråden Nysa vid sexuell upphetsning?
  • Anna Paulita

*ler* nope, det är inget jag känner igen.

• Marma

han kanske e allergiskt mot sex..

• LivingEasy

Jag har det oxå!
    Det kan va när man är inärheten av något man fantiserat om. nått sådär jättespeciellt i mina tankar.
    Då känner man hur det kittlar i näsan och jag kan nysa.
    Jag tror säkert det inte är jätteovanligt..

• Liveit1971

Jag har en liten teori... När man blir upphetsad ökar pulsen, för en del yttrar det sig som rodnad och för andra som en liten kittling som kanske känns även i näsan. Slemhinnorna är ju rätt tunna där?

• Anonym (tjej)

Jag har kli i näsan precis innan jag kommer, det har avtagit lite genom åren men ibörjan var det fruktansvärt vad det klia.

• Anonym (Mig)

Jag nyser också när jag blir upphetsad !=) Jag har hört att en nysning är det som ligger närmast orgasmen, alltså rent kroppsligt så ger den samma tillfredsställelse.=) Tokigt!

• Anonym (nyfiken)

Intressant att höra att det finns fler! Ja, min man påstår också något om detdär med orgasm och nysningar har något samband känslomässigt.

• Anonym (tjej)

Jag nyser ofta om jag tänker på något snuskigt. Vet inte varför

• Burhan

Jag nyser efter varje samlag och det minst 7-9 nysningar varje gång.
    vet någon hur man kan förhindra det?

Svar på tråden Nysa vid sexuell upphetsning?