Han är bortrest, jag blir deppig.. Vad kan jag göra?
Nu är det såhär att min pojkvän har precis rest bort och han blir borta i två veckor. När han kommer hem igen blir han bara hemma några dagar och sedan reser han bort igen. Problemet är att det känns som om jag håller på/kommer gå under. Det känns jättefjantigt! Jag känner mig nere, inte alls på humör för något. Helst skulle jag vilja sova i två veckor och sedan vakna när han kommer hem. Samtidigt är jag rastlös. Jag vet att jag inte kan sova i två veckor men jag vill ändå att tiden ska gå snabbt så han kommer hem igen. Jag har planerat in någon aktivitet varje dag med olika vänner för den första veckan än så länge, så att jag ska ha något att göra. Jag ska boka in saker till nästa veckan så småningom också.
Visst är det superbra att jag gör saker, men problemet kvarstår ändå. Jag vill inte må såhär dåligt för att pojkvännen reser bort. Och även om jag gör en massa saker så kommer det vara mycket tid sjäv, på morgonen, efter jobbet, efter mitt sociala umgänge och jag kommer få sova själv osv.
Fler som känner som mig? Tips på vad jag kan göra åt det här?