Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (magproblem:/)

Fiser

När ni var gravid, släppte ni er mkt då, luktade era fisar värre när ni var gravid?
    För mig har dte blivit så å det är ganska jobbit bland folk:S
    Jag är i v6!

• Svar på tråden Fiser
  • Anonym

haha ja så var det för mig med när jag tidigt i graviditeten. det är mycket gaser som samlas i tarmarna och tarmarna arbetar långsammare. nu är jag gravid i vecka 15 och igår fes jag som bara den. mig gör det ingenting. är jag hemma så fiser jag på.

Svar på #1
    hehe, samma här;)
    men det är så jobbigt bland folk, och inga magtabl hjälper:S
  • Anonym (Pfffssss)

Många fisar blir det! Jag är i v 33 å jag är alldeles bubblig i magen OFTA!!!
    Jag skyller iallafall hälften av fisarna på lillen! Hehe

• Anonym (Fisan)

Ha ha ha ha,,, ja och dom luktar så illa att min sambo skriker rakt ut, typ permanentvätska.......

har märkt att jag bajsar inte så ofta heller:S?
    ursäkta men jag vill bara kolla om det är fler:/
    Det kommer liksom inte lika mkt som det brukar?
    Beror det också på att magen jobbar saktare?

• Anonym

det är det säkert!
    allting arbetar ju långsammare nu. själv har jag haft perioder jag varit hård i magen. och sedan normal/halvlös i magen. och nu sist var jag hård igen. och har börjat blivit mer gasig nu på sistone också.

Anonym (magproblem:/) skrev 2009-03-08 18:25:05 följande:

har märkt att jag bajsar inte så ofta heller:S? ursäkta men jag vill bara kolla om det är fler:/ Det kommer liksom inte lika mkt som det brukar? Beror det också på att magen jobbar saktare?
    Svar på #6
    precis så har jag också!
  • Anonym

Tro inte att det går över när bebis kommer ut! Jag fes helt okontrollerat när jag var gravid och nu fem månader efter förlossningen är det fortfarande lika illa :)

Svar på #8
    vad jobbigt:S
  • Anonym (v,17)

haha jag och min sambo prata om de här i dag , och han sa att mina fisar skulle kunna döda!!
    Och ja dom är hemska, kan ¨påminna lite om "mens fisar" fiser illa när jag har mesn, men nu när jag är gravid är de 1000 gånger värre.. så för att svara på din fråga! japp de gör jag =)

Svar på #10
    haha, ja det är synd om folk i min omgivning och kan tänka mig att din sambo inte har det så lätt, ska nog dela ut gasmasker till dom i min närhet;)
Svar på tråden Fiser