• Jojjo

Lös i magen i samband med illamående, v 7?

Har varit illamående till och från ett par veckor nu, inte spytt men ordentligt illamående vissa dagar. Har även känt mig matt och seg i kroppen (har lågt blodtryck) och varit lite mysko i magen. Idag är jag rejält illamående och har även lite diarè. Är de vanligt att illamående/konstg i magen hänger ihop eller är det magsjuka på g tro?

• Svar på tråden Lös i magen i samband med illamående, v 7?
  • december06

Man läser ju att man brukar bli trög i magen, men jag var definitivt allt annat än trög i magen kring veckorna 7-9{#lang_emotions_laughing} Nu i v. 13 fungerar magen normalt igen.

• Lara

Jag är oxå i vecka 7. Och min mage är som din =(

Har även samma symtom som illamående utan att spy (nog för att det känns nära ibland) Vi får väl hoppas att våra magar rättar till sig

• Lekia

Min mage krånglar med...åt båda hållen.. Och mår illa, känner mig precis som bakis på morgonen..

• Jojjo

Oki, skönt att höra att det är fler vars magar inte blir tröga....Men det är inget kul alls, hoppas det ger med sig för oss snart. Vi har en Thailandsresa om 3 veckor och då har jag inte tänkt att må såhär....=)

• erikaulars

har samma bekymmer som dig. mår jätte illa och är konstig i magen.
    hade dock vinterkräksjuka för 3 veckor sedan, så detta har med graviditeten att göra.

• Marimba

Jag har samma som dig, mår illa och är lös i magen. Trodde först att jag hade fått vinterkräksjukan...

• erikaulars

har ni konstant illamående eller är det till och från. själv har jag illamående 23 timmar om dygnet.

Svar på tråden Lös i magen i samband med illamående, v 7?