• Gunnel68

Är i vecka 6, hur känner ni?

Hej, har precis gått in i vecka 6 och det rycker och drar i livmodern/äggstock. Ska det verkligen kännas så? Fler som känner så eller känner av andra symptom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 19:49
    Tack för dit svar. Jag känner dock ingen molvärk alls, vilket jag gjorde innan jag fick MA förra gången. Det liksom nyper mer nu. Någon annan som inte heller har molvärk utan att det stramar

• Svar på tråden Är i vecka 6, hur känner ni?
  • maria30

Hej! Jag är i v6 och har haft mycket känningar i magen idag. Nästan så man undrar lite. Men bara det inte blöder och gör riktigt ont så är det nog lugnt. Det är full rulle där inne :) Växer så det knakar :)

• pejio

Är också i v.6 och har de senaste dagarna haft något som påminner väldigt mycket om mensvärk, det kommer och går. Försöker tänka att det är växtvärk, men det är svårt att inte oroa sig. Inget blod iaf. Brösten ömmar, men inte hela tiden utan också väldigt till och från.

Hur mår ni i övrigt? Illamående eller andra symtom?

• pejio

Är också i v.6 och har de senaste dagarna haft något som påminner väldigt mycket om mensvärk, det kommer och går. Försöker tänka att det är växtvärk, men det är svårt att inte oroa sig. Inget blod iaf. Brösten ömmar, men inte hela tiden utan också väldigt till och från.

Hur mår ni i övrigt? Illamående eller andra symtom?

• UgurBöcegi

Hejsan ...

Jag är oxå i vecka 6 från och med imorron :))

Jag har oxå ont det känns som mensvärk som sakt men har ömma bröst och det syns ådrar på brösten och illa mående på kvällarn ibland och på morren...

Jag har ont i ryggen ofta har ni oxå de eller ??

• Gunnel68

Nej jag mår inte illa alls. Det stramar bara i magen. Men alltså inte molvärk. Skumt.

• Wonderbabe

Jag är i vecka 5, men känner mer svullnad och lite stramningar eller vad man ska säga. Är trött en del också.

• ruby84

hej jag har inte testat men jag anar att jag kan vara gravid å då enligt gravid .se så går jag väl in i v 6 io morogn för mig har jag hfft lite som mensvärk till å fårn å till å från ont i bröstet å springer på toa rätt ofta! ja jag måste nog käpa grav test!

• UgurBöcegi
    Svar på #7
    :))) det är bäst att du köper ett grav test ..

jag ska oxå in i vecka 6 imorron :D
  • maria30

Ja förutom molandet i magen så ömmar brösten lite då och då. Lite större har dom blivit. Trött e ja hela tiden. Svullen. Får inte i mig så mkt mat längre och så klarar jag inte av att dricka kaffe.

• ruby84

jag måste försöka köpa test å se om jag är gravid så fall kan vi följas åt om jag e gravid kram

Svar på tråden Är i vecka 6, hur känner ni?