• Angelica77

Köpa vattenblandare på Rusta??

Behöver införskaffa en ny blandare till nytt handfat.
    Nån som köpt blandare ifrån Rusta o har erfarenheter?? När det gäller sådana saker så har vi inte vågat köpa från ett "låg-pris" företag men nosar nu ändå på det. Tycker över lag att dom blivit duktigare o tagit in mer badrumsprodukter. Då borde även kvalitén inte vara i bott.
    Men som sagt...åsikter please!

• Svar på tråden Köpa vattenblandare på Rusta??
  • ebben

mamma köpte an kökskran på rusta eller nåt liknande...Mycket dålig o ranglig i kvaliten...man väntar liksom bara att den ska ramla ner.

• Babysmurf

Som min sambo brukar säga... billigast är inte alltid bäst, man får vad man betalar för. Jag jobbar själv inom lågprisbranschen och vet att kvaliteten inte är den bästa...
    Lägg gärna på några hundringar och få en blandare som håller...
    Coop Bygg har exempelvis hyfsade priser... bauhaus!

• Angelica77

Valde att avstå o köpa ett helt paket med tvättställ, blandare med bottenventil samt installation av vår rörmokare för 1295:- istället.
    Känns lite säkrare

• Babysmurf

Det gjorde du rätt i!

• sommar2001

Låter smart, köpte en billig blandare från Hafa och det gör jag aldrig om. Bättre att lägga mer pengar och få något som fungerar i längden.

• Pappa G

Rustas utbud är ju av lågpriskaraktär.
    Men om blandaren ex. ska sitta på en gästtoalett som sällan används, så fungerar den säkert.

rosaid skrev 2009-03-11 07:01:12 följande:
    kan va svårt o få tag på delar oxå
    Fast kostar blandaren runt hundralappen så reparerar man ju inte den, utan sätter dit en ny.
Svar på tråden Köpa vattenblandare på Rusta??