Vad tror ni om det här.. halt hund.
Igår började min 8mån tik att halta...
hade varit ute på för lång promenad... (tiden rann iväg o tänkte mej inte riktigt för)
Åkte m min äldsta på kurs vid 13 tiden.. när jag sen kom hem o skulle åka iväg m den lilla ca 15.30 såg jag att hon haltade när vi skulle gå..
Åkte iväg ändå mest för att min tränare skulle få se på henne.. när vi kom dit va det nästan inget alls kvar av haltandet o vi bedömde att hon kunde vara med på det vi gjorde.. (va mest lite lättare sök o så, inget ansträngade för kroppen :)
När vi kom hem va hon trött o gick o la sej o sov i soffan, när vi skulle ut på sista promenaden ville hon nästan inte följa med (vilket inte e ovanligt,. hon gillar att sova på morgon o kväll) , o haltade även lite då..
Imorse va hon varken bättre lr sämre, men MKT piggare, o ville helst fara runt som en toka.. men jag hade henne o koppel så hon skulle ta det lite lugnt...
tycker inte att hon haltar i varje steg heller..
hon hoppar utan problem upp o ner i soffan + våran säng o verkar må som vanligt, just bara det att hon nickar när hon går...
Tror ni att det kan vara ngn form av träningsvärk lr liknande?
lr kanske ngt allvarligare?
är väl bara att avvakta nån vecka o se, o sen ringa vet om det håller i sej... men hör gärna era erfarenheter..
*Vill INTE få höra vilken dålig matte jag är som gick för långt med min valp, jag gjorde ett misstag som inte hänt innan o inte kommer hända igen*