• ullis oh

Illamående under behandling

Hej,

Jag har av och till mått lite illa under stim med Gonal F. Jag har inte mått så de två andra gångerna men idag är det rikgit ila.
    Så jag undrar om det är någon annan som upplevt detta och om det är normalt?

Ullis

• Svar på tråden Illamående under behandling
  • bambi7

hej ullis...
    under min första ivf nu i dec så mådde jag inte illa, bara ont i huvudet. Men den nu i feb gjorde jag korta metoden och fick orgalutran sprutor, och fy va jag mådde illa av dem, som om jag var gravid.
    Tar du synarela/gonal-f eller?

• Snutizz

jag håller precis på med nedregleringen med hjälp av suprefact (sprutor) mår otroligt illa hela tiden speciellt om morgonen, kvällen samt natten har nu varit uppe 2 hela nätter och kräkts så jag har lite samma fråga som dig.

Kan man må så här pga medicinerna?

• ullis oh

Hej,

Tack för svar. Jag har också haft väldigt ont i huvudet och mår idag igen väldigt illa. Mest på morgonen och kvällen också. Inga kräkningar tack och lov.
    Jag tar Synarela /Gonal F .
    Ullis

• Toyan

På mig har det varit väldigt olika. När jag tidigare försökt nedreglera med Suprecur har jag mått bedrövligt dåligt!!
    Nu nedreglerade jag med Suprefact och har mått toppenbra!
    Det enda som varit jobbigt, och fortfarande är jobbigt är nätterna med huvudvärk, sömnsvårigheter samt mardrömmar.
    Går nu på Gonal F, Menopur plus Suprefact.
    Men på dagarna mår jag bra hittils...

Svar på tråden Illamående under behandling