• ballerina

pottköpartagen - tips önskas!

Hallå hallå!

På g att köpa en potta, nån som har koll på vad som är bra? har kollat på BB pottstol, hjärtpotta och vanliga potta samt en billigare variant. Den billiga tyckte jag verkade hård, kantig och obekväm...nån som har ett tips eller två? tackar på förhand...

• Svar på tråden pottköpartagen - tips önskas!
  • Emma mamman

ja pottstol, eller kanske pottring till toan med en gång.
    Jätte jobbigt att göra rent en "vanlig" potta, den är stor o klumpig o svår att göra rent när den är full med bajsklet

• Popsy

Jag har köpt en potta som ser ut som en hund...tyckte den va lite gullig o den va billig bara 49:-

• ballerina

tackar! 2 pottstol å en hund alltså. Pottstolen tycker jag verkar praktisk, ffa att man kan tömma själva skålen separat. Dock är den ju betydligt dyrare...

• fru bengtsson

Pottstolen, utan tvekan. Värd varenda krona tycker jag. Stadig och bra samt lätt att tömma och rengöra.

• tisa

Om den inte är om gjord så har vi problem när han ska resa sej vill han gärna sätta sej på stänkskyddet var på pottan vickar och kisset rinner ur.
    Han verkar inte heller tycka att den är så bekväm att sitta på men det är nog olika på rumpor.

• ballerina

Om stänkskydd är att det sticker upp en flärp längst fram så har den det fortfarande...

Svar på tråden pottköpartagen - tips önskas!