Hjälp, jag måste leva med honom för att få komma hem..
Nu har han somnat så nu kan jag skriva...
Bor i en stor stad, flyttade ner med honom när vi varit tillsammans väldigt kort tid, inser nu att jag hade för bråttom...
Vi hade det bra i 2 år men sen blev det annorlunda... I samma veva som dottern kom så har det blivit sämre mellan oss.. Dock tror jag inte att dessa bekymmer beror på att vi fick barn ihop, visst vi har bråkat mycket under det senaste halvåret men det är väl ganska vanligt.
Nya sidor hos han har trätt fram, dåliga sidor. Jag vill inte vara med honom nåt mer, jag har försökt prata med honom men det går inte. Jag vill inte vara tillsammans med honom längre.... Finns inga känslor kvar...
Nu till mitt problem. Jag vill flytta tillbaks till min hemstad, har aldrig riktigt trivts här, han vet om att jag vill flytta hem och säger att om ett par år, när han startat egen firma så kan vi göra det. MEN han är bara villig att gå mig tillmötes OM vi är tillsammans. Grejen är att jag har gjort slut med honom flera ggr o har packat alla mina saker. Kartongerna står fortfarande kvar här sen sista vändan.. under trappen trots att vi just nu är sams... Men iallafall, jag VET att om jag dumpar honom på riktigt kommer han bo kvar här i stan för att jävlas. O jag vill naturligtvis inte flytta utan min dotter, det är lååååångt mellan städerna, pendling är inget alternativ.
Så nu går jag runt här hemma o spelar... Jag VET att det är dumt, jag mår uruselt av det här. Jag känner mig rent ut sagt olycklig, jag är så avundsjuk på mina vänner som är så fria, som bor själv. Jag vill också vara singel o bo själv, med dottern då såklart.
Jag mår psykiskt dåligt över att vara i ett förhållande där jag inte vill vara i. Jag ser ingen framtid, bara mörker...
Jag lever för den dagen då vi flyttar upp, då ska jag slita mej loss. Kanske låter elakt men denna karl... tja...
Vad ska jag göra? Ska jag besöka en psykolog för att orka?
Hjälp.............