• Anonym (less fru)

Min man kommer så djävla fort...

...och det suger rent ut sagt.

På något sätt har det fan blivit värre med åren, i går kvällså hade jag mer eller mindre somnat och han smyger sig på mig bakifrån med värsta ståndet, jag vaknar till, blir sugen på sex och vi skedar. Efter tre minuter är det sprut sprut och klart. Fan, det hann ju precis bli as skönt och då är han klar! Sedan finns det inte en chans på jorden att han får upp den igen. :(

Tyvärr är det så här ganska ofta. Och efter 9 år trodde jag nog att han skulle kunna kontrollera sig lite bättre men så är det då inte. :(

Tog för ett tag upp sedan om sådan här fördröjningskräm men han var totalt ointresserad av en sådan diskussion.

Han är fan 33, lite kroppskontroll bör man väl ha vid det laget. Eller?

• Svar på tråden Min man kommer så djävla fort...
  • fjonkan

Det är väl olika för män hur fort dom kommer. Tror inte det handlar om självkontroll utan snarare för tidig utlösning som det heter. Det ska ju tydligen gå att jobba bort lite så det tar längre tid. Efter 9 år så borde han dock veta hur ni ska sexa för att ni båda ska ha det bra.

• Anonym (Girlie)

What? Jag hoppas du då får lite oralsex efter hans in och ut sprut. Fasiken det där går träna bort, tro mig jag vet. Han är bara inte intresserad om ni har hållit på i nio år. Gode dåligt av honom!!!

• Anonym (less fru)
    fjonkan skrev 2009-03-10 08:19:01 följande:
    Det är väl olika för män hur fort dom kommer. Tror inte det handlar om självkontroll utan snarare för tidig utlösning som det heter. Det ska ju tydligen gå att jobba bort lite så det tar längre tid. Efter 9 år så borde han dock veta hur ni ska sexa för att ni båda ska ha det bra.
    Alltså, jag får ju inte orgasm av själva penetrerandet ändå, men jag tycker det är djävligt skönt kort och gott så det förtar en hel del för mig ifall han kommer på studs.
    :(

Kan man läsa på någonstanns om för tidig utlösning? Jag håller på att bli tokig.
  • Anonym (less fru)
    Anonym (Girlie) skrev 2009-03-10 08:21:36 följande:
    What? Jag hoppas du då får lite oralsex efter hans in och ut sprut. Fasiken det där går träna bort, tro mig jag vet. Han är bara inte intresserad om ni har hållit på i nio år. Gode dåligt av honom!!!
    I går blev jag så sur så jag ville inte ens att han skulle ta i mig alls efteråt, så igår var det bara slut efter de där 3 minuterna. Men visst hjälper han mig alltid, om jag vill, till orgasm så det är inte problemet.

Problemet är penetreringen, jag älskar att bli penetrerad och dettar alltid så snabbt slut. :(
  • Anonym (Girlie)
    Svar på #4
    Jamen då måste han ju träna för din skull. Sen är det ju trevligt att ha sex lite mer än bara 3 minuter. Han får ju sluta just innan han ska komma och göra något annat för att sen fortsätta.
  • emajk

En kompromiss kan va att han går ner på dig innan. Du ställer det kravet. Då är han kåt tills du är klar och då kan han ju få sina 3 minuter, hehe. Sen blir han nog intresserad av eventuella krämer etc för att istället få det mer som han, och du vill.

• Anonym (Lösning!)

Enligt en undersökning på sexologikursen så har män med för tidig utlösning ofta starka fantasier. Ett sätt att få honom att hålla ut längre är att han inte får blunda utan måste titta på dig och ni ska ha sex med ljuset tänt så att ni kan se varandra. Det handlar om att han ska vara närvarande i nuet och inte försvinna i sina fantasier.

En annan rent fysisk metod är ju klämtekniken. Precis innan han så komma så klämmer man åt på penisen så att orgasmen hejdas. Det finns en bok om taoistiskt sex där mannen kan lära sig att få orgasm utan att få utlösning. Då blir han hård direkt igen efter orgasmen och du kan njuta av hans stånd länge tills han väljer att spruta. dessutom får han själv njuta av flera orgasmer.
    Min man trodde att jag drev med honom när jag berättade om detta. Vi köpte boken och han började träna bara för att bevisa att det inte gick. Men ack vad fel han hade. Efter bara ett par veckor av knip och klämövningar så kunde han få orgasm utan sädestömning. Kanske inte lika kraftig och skön som den vanliga men ändå... Fantastiskt!

Lycka till

• Anonym

Har han ens tränat start-och-stopp-tekniken? Det är väl det minsta du kan kräva av honom.

• HäckHäxan

inlägg nr 7... Vad heter boken, nu blev jag ju nyfiknast i världen

There are 3 kinds of men:Small, Medium and OH MY GOD!
  • Anonym (Lösning!)

Jag tror den heter typ Sex enligt Tao... eller Taoistiskt sex

Testa att googla på det...

Svar på tråden Min man kommer så djävla fort...