• Mamasnest

Nya Ben&Jerrys smaker?

Är det någon som vet vilka de nya smakerna från Ben & Jerrys är? Jag har provat Macademia-glassen, men den var inte så god...

Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
  • Svar på tråden Nya Ben&Jerrys smaker?
  • Senap

Ben & Jerry började gå ut för när Ben & Jerry slutade. *muttrar*

My sugar is raw
  • Essi73

*S* UNDERBARA MamasN, det kunde ju bara vara du som startade en tråd om det

Har helt missat de nya smakerna, är fortfarande mina chokladsmaker trogen!

• Mamasnest

Vilken skräll att det var två gravida kvinnor som svarade på tråden!

Jag kommer aldrig att förlåta dem för att de drog in Chocolate Therapy, så mycket kan jag säga.

Essi: Jisses, det är ju snart dags för dig att föda! Var tar tiden vägen?! Du äter väl ordentligt med glass?

Shoegirl: För att inte tappa för mycket i vikt bör du också äta rejält med B&J mellan kräkattackerna.

• Senap
    Mamasnest skrev 2009-03-10 13:40:37 följande:
    Shoegirl: För att inte tappa för mycket i vikt bör du också äta rejält med B&J mellan kräkattackerna.
    My sugar is raw
  • ssandraa

Har de dragit in Chocolate Therapy?! Säg att det inte är så! Varför? VARFÖR?!

• Essi73

Att de drog in Chocolate Therapy ÄR rena rama skandalen. Godare chokoglass får man än idag leta efter.

Ja du bejb, jag har 20dgr kvar.. om 20 ligger jag förhopningsvis och snusar bebis, planerat snitt den 30e

• Mamasnest
    ssandraa skrev 2009-03-10 13:43:31 följande:
    Har de dragit in Chocolate Therapy?! Säg att det inte är så! Varför? VARFÖR?!
    Det är det inte någon som någonsin kan förstå.
    Essi73 skrev 2009-03-10 13:44:28 följande:
    Att de drog in Chocolate Therapy ÄR rena rama skandalen. Godare chokoglass får man än idag leta efter. Ja du bejb, jag har 20dgr kvar.. om 20 ligger jag förhopningsvis och snusar bebis, planerat snitt den 30e
    Wow!!! Vet ni vad det blir för sort? När jag hade tid för planerat snitt glömde jag att bebisen faktiskt kan komma innan det. Vattnet gick 3 dagar innan snittiden så det blev inget snitt. *påminner*
    Stort lycka till!!!
Svar på tråden Nya Ben&Jerrys smaker?