• augustin

Hur hittar man billiga flygresor?

Jag har varit inne på Ryanair å kollat lite för de ska ju vara så billiga.

Men hur hittar jag dessa billiga resor?

Jag vet ju inte direkt vart jag vill resa utan hade göärna låtit mig styras rent ekonomiskt Hänger ni med?? Eftersom jag e så dåligt berest så hade det varit kul att låta slumpen avgöra genom att ta en resa som inte kanske kostar så mycket.. Bara över några dagar. Tre kanske...

Jag söker och söker och det efterfrågas så exakt på datumet när man vill resa ut och hem och så måste jag välja resmål..

Kan man inte få se alla avgångar en viss dag på ngt sätt??

Vilse på nätet

• Svar på tråden Hur hittar man billiga flygresor?
  • augustin

More more

Å tack tack patrikiden och Wiliam o Ronjas mamma...
    Har kikat så mycket jag hunnit idag

• Puffig Pingla

i Norwegians lågpriskalender måste du förvisso välja destination först men sen får du upp samtliga datums lägstapris i kalendern. Satt själv och klurade på en långweekend på Mallis i vår.

• Little J
    Svar på #1
    Sökte Stockholm - London på länken och det visades inte att ryan air flyger billigt på den destinationen utan det var bara dom traditionella flygbolagen.

Ofta är det bra att gå direkt till respektive flygbolags hemsida och boka billigt därifrån. Jag hittade tex en mycket billigare t/r resa hos Bristish Airways än hos "supersavertravel" - exakt samma flygresa ( resa + avgångstider t/r)

Ryan Airs bokningssida är ju ganska knepig för dom har en massa extra avgifter och dolda avgifter som man måste avbeställa annars betalar man för dessa. Så det gäller verkligen att dubbelkontrollera innan man klickar på "köpa knappen"
  • anmara

Hos Norwegian kan man se alla deras billiga resor här:
    www.norwegian.no/sw23898.asp
    i mitten på sidan, "hitta lägsta priset till alla våra destinationer".
    Där är det spännande att söka resa.

Svar på tråden Hur hittar man billiga flygresor?