• Ninno

Hur får jag samma hårfärg som t.ex Nicole Richie, Kenza eller Lauren Conrad?

Hur gör man om man vill ha samma färg på håret som t.ex Nicole Richie, Kenza eller Lauren Conrad? Dvs lite mellanblondt till ljusbrunt?
    Min naturliga hårfärg är mörkblond men är just nu blonderad och slingad med en hemsk utväxt :S Har även lite röda nyanser i mitt hår naturligt så det är svårt att få färgen att bli som man vill...

nån som har tips?!

• Svar på tråden Hur får jag samma hårfärg som t.ex Nicole Richie, Kenza eller Lauren Conrad?
  • Finis

Lättaste är väl nästan att pipa in hos en frisör och fråga. Dom tar ju inte betalt för att ge råd eller säga vad som kan göras.

• Ninno
    Lilysmamma skrev 2009-03-10 18:22:27 följande:
    Lättaste är väl nästan att pipa in hos en frisör och fråga. Dom tar ju inte betalt för att ge råd eller säga vad som kan göras.
    Så sant så...Dock så har jag lite frisörskräck efter många misslyckade klippningar och färgningar som jag inte blivit nöjd med :S Jag är otroligt känslig med mitt hår haha
  • Finis

Jo det känner man igen. Kanske kolla runt dina vänner om nån har en frisör dom är nöjda med.

Svar på tråden Hur får jag samma hårfärg som t.ex Nicole Richie, Kenza eller Lauren Conrad?