det pirrar i kroppen
Jag är lyckligt gift med en kanonkille sen 5 år, har varit tillsammans 9 år.
Vi har 2 barn, 4 och 7 år
Nu har jag dock träffat en jättemysig tjejkompis som jag är så ofantligt atraherad av, har aldrig känt så för en tjej förr!
Hon berättade redan första gången vi sågs att hon alltid vill ha 100% ärlighet i alla relationer, både när det gäller kompisar å killar.
I lördags var vi på krogen och jag kände att jag var tvungen att berätta för henne hur jag känner (iaf att hon är jättesnygg å att jag känner viss atraktion).
Hennes svar blev;
Oj då, det skulle du inte ha sagt.
Jag;
Vad då då?
Hon;
Nu kanske jag måste ta hem dej å knulla upp dej...
Å det syntes i hennes ögon att hon menade vad hon sa.
Därefter sa vi inget mer om det.
Hon blev rätt deppad senare på kvällen (även rätt full) och då frågade jag om jag inte fick följa henne hem och hålla om henne på natten, inget annat, men då sa hon att hon behövde tas omhand av en kille (inget sex bara närhet).
Blev såklart besviken...
Men dagen efter kändes det bra, jag är ju trots allt gift...
Tänker på henne massor!
Jag älskar min make, men vi har väldigt mycket av ett slentrianförhållande å han känns mer som en bror än en älskare.
Jag trodde ju när jag gifte mej att det skulle vara för livet, så jag känner mej långt ifrån redo att skilja mej.
Tänker att det kanske bara är spänningen och närheten jag är förälskad i hos denna tjej...
På fredag ska jag å hon ut igen, å jag vet inte vad som kommer att hända då.
Jag vill ha henne!
Men jag borde inte...
Iofs har min man en gång sagt att han skulle inte alls bli lika sårad ifall jag var "otrogen" med den tjej som ifall jag var det med en kille, men ändå...
Snälla, ge mej en massa komentarer, vad ska jag göra???