• Anonym (förvirrad)

det pirrar i kroppen

Jag är lyckligt gift med en kanonkille sen 5 år, har varit tillsammans 9 år.
    Vi har 2 barn, 4 och 7 år
    Nu har jag dock träffat en jättemysig tjejkompis som jag är så ofantligt atraherad av, har aldrig känt så för en tjej förr!
    Hon berättade redan första gången vi sågs att hon alltid vill ha 100% ärlighet i alla relationer, både när det gäller kompisar å killar.
    I lördags var vi på krogen och jag kände att jag var tvungen att berätta för henne hur jag känner (iaf att hon är jättesnygg å att jag känner viss atraktion).
    Hennes svar blev;
    Oj då, det skulle du inte ha sagt.
    Jag;
    Vad då då?
    Hon;
    Nu kanske jag måste ta hem dej å knulla upp dej...
    Å det syntes i hennes ögon att hon menade vad hon sa.

Därefter sa vi inget mer om det.
    Hon blev rätt deppad senare på kvällen (även rätt full) och då frågade jag om jag inte fick följa henne hem och hålla om henne på natten, inget annat, men då sa hon att hon behövde tas omhand av en kille (inget sex bara närhet).
    Blev såklart besviken...
    Men dagen efter kändes det bra, jag är ju trots allt gift...

Tänker på henne massor!

Jag älskar min make, men vi har väldigt mycket av ett slentrianförhållande å han känns mer som en bror än en älskare.

Jag trodde ju när jag gifte mej att det skulle vara för livet, så jag känner mej långt ifrån redo att skilja mej.
    Tänker att det kanske bara är spänningen och närheten jag är förälskad i hos denna tjej...

På fredag ska jag å hon ut igen, å jag vet inte vad som kommer att hända då.
    Jag vill ha henne!
    Men jag borde inte...

Iofs har min man en gång sagt att han skulle inte alls bli lika sårad ifall jag var "otrogen" med den tjej som ifall jag var det med en kille, men ändå...

Snälla, ge mej en massa komentarer, vad ska jag göra???

• Svar på tråden det pirrar i kroppen
  • Anonym (hhmm)

Hhhmm jag tycker du ska vänta innan du har sex med henne, om du bestämmer dig för det. Kanske det går över till vänskapskänslor om du lär känna henne. Oftast blir man attraherad av någon för att man precis har träffats och att det känns spännande.
    ELLER så kollar du med din man igen vad han skulle säga om du hade sex med en tjej? Går kanske att skoja bort om han inte gillar det hahahha

• Anonym (psyko)

"Iofs har min man en gång sagt att han skulle inte alls bli lika sårad ifall jag var "otrogen" med den tjej som ifall jag var det med en kille, men ändå..."

Inte alls lika sårad, skriver du. Men SÅRAD, det skulle han bli? I så fall ska du INTE vara med denna tjej (sexuellt alltså).

Du måste, för din man och dina barns skull, försöka reda ut vad det egentligen är du känner för tjejen!
    Attraktion?
    Kärlek/förälskelse?
    Substitut för relationen till din man, som du beskriver som slentrianmässig?

Inte förrän du är klar med vad du känner för tjejen, bör du handla.
    Om du känner att detta beror på slentrianen i ditt äktenskap så föreslår jag parterapi/familjerådgivning.
    Om det är mer (kärlek alltså) borde du så snabbt du insett detta prata med din man!

• Anonym (förvirrad)

Jag vet att ni har rätt...
    Men jag litar inte på mej själv när jag är med henne, hon är som en magnet...
    Jag har iaf sagt att jag inte ska ut i kväll.
    Då får jag iaf ännu en vecka på mej innan vi hamnar på samma ställe med alkohol i kroppen...

Kan inte rå för det, men jag tänker på henne konstant!

• Anonym (VIol)

Vet precis hur det känns....dessbättre kommer det att gå över om du bara orkar hålla ut ett tag... men det kan vara rätt jobbigt när man blir så uppslukad av en person. Hur vet du att hon menade vad hon sa förresten, det verkade ju inte som om hon tog chansen sedan när du "erbjöd" dig. En del tjejer (och killar med förstås) kan säga en sak men sen när det kommer till kritan så var det mest snack och ingen action om man säger så...

• Neko

Med tanke på vad din man sade så tror jag att det är en väldigt bra idé att berätta för honom (på ett lite skämtsamt och ickeallvarligt sätt) att du är lite tänd på henne... mycket möjligt att han skulle tycka att det var kul och kanske till och med lite sexigt, så slipper du ha dåligt samvete över det. Kanske han till och med skulle tycka att det var okej om du testade lite saker med henne. Däremot tror jag att det är en dålig idé att vara otrogen - det är sveket som sårar mer än själva handlingen i många fall.

Skulle min sambo ha ett hemligt förhållande med en kille bakom min rygg skulle jag bli jätteledsen och besviken... men jag skulle tycka det var bara roligt och pirrigt om han berättade att han gillade någon kille och då hade han gärna fått göra lite sexuella saker med honom =)

• leffeK

Ja, anhåll om tillstånd :). Om du är rädd att du kommer att få ett nej kan du alltid köra en lite mer långsiktig strategi. Lägg tjejsexet på is något år medan du ser till att porrskada din man sjukt mkt under årets lopp, tills han tycker att tjejsexet är en klockren idé(kanske t o m föreslår det själv).

• Anonym

Låter som en bra idé =P Jag är bisexuell och jättetänd på en av tjejerna i L word och min sambo tycker det är jätteroligt och brukar fråga mej en massa saker om henne =P

• Anonym (förvirrad)

Jo, jag har nämnt det för han igen...
    Gjorde det lite skämtaktigt, och han sa,
    -Ja, så kan ju jag åxå vara med...
    -Nej, sa jag, då vill jag ha henne för mej själv...
    - Är du egenyttig?
    -Jepp, bara jag å hon...
    -snåljåp...

Med andra ord är han inte helt emot det...
    För då hade han sagt Nej.
    Det gör han även om vi bara skämtar om sex och nån annan kille är med i bilden...

Tror dock inte det blir nåt med tjejen jag är sugen på.
    Hon vet vad jag känner å verkar nöja sej bra med att vara kompis.
    Men jag hoppas ju

Utgång på fredag med henne... =)

• Anonym (nyfiken!)

hur gick det ts? har ni fått till det?

• Anonym (förvirrad)

Nej då, vi har inte det...
    Antingen inbilldade jag mej allt, eller också har hon ångrat sej.
    Hon visar inga tydliga signaler längre bortsett från att vi säger väldigt snälla och mysiga saker till varann...
    Får väl vara glad så länge det varar antar jag =)

Svar på tråden det pirrar i kroppen