• Ziitoo

Gör det ont att ta bort agraffer?

Ska ta bort mina idag nämligen och är lite smått nervös. är 1 vecka sen jag blev snittad.

♥ BF 19 Februari enligt SM och 26 Februari enligt UL ♥
  • Svar på tråden Gör det ont att ta bort agraffer?
  • MariaWalton

Hej!
    Jag har faktiskt aldrig själv tagit bort några, men jag har gjort det på många andra då jag jobbar inom vården... Normalt sett brukar det inte göra särskilt ont, inte om det läkt fint och agrafferna inte vänt sig, då kan det bli lite pillrigt o kännas mer.... men det e klart att det känns lite, det är ju ändå ett relativt färskt operatiopnssår. Men var inte orolig, det är en enkel o snabb procedur! Lycka till!! // snittad i nov. men sydd...

• Ziitoo
    MariaWalton skrev 2009-03-11 09:10:45 följande:
    Hej! Jag har faktiskt aldrig själv tagit bort några, men jag har gjort det på många andra då jag jobbar inom vården... Normalt sett brukar det inte göra särskilt ont, inte om det läkt fint och agrafferna inte vänt sig, då kan det bli lite pillrigt o kännas mer.... men det e klart att det känns lite, det är ju ändå ett relativt färskt operatiopnssår. Men var inte orolig, det är en enkel o snabb procedur! Lycka till!! // snittad i nov. men sydd...
    Okej. Då får jag hoppas på att det inte gör ont. Vänt sig har dom inte tror jag, inte vad jag kan se i alla fall. och dom har inte växt fast säger sambon, Hehe

Enkel och snabb procedur, håller fast vid det. Om en halvtimme ska det ske *peppar* Tack!
  • Mulle Meck

Hej!

Min mamma tog bort mina hemma och det känns knappt. Hon jobbar inom vården.

• knyttepytt

Kan inte påstå att det gjorde ont men det sved lite.. Det kommer att gå superbra!

• Ziitoo

Det gjorde inte ont heller =) stack bara till lite på vissa som hon tog bort, lätt som en plätt =) Hehe

Svar på tråden Gör det ont att ta bort agraffer?