Pettson och Findus på bio för 3-åring?
Tänkte gå på bio nånting med min treåriga tjej, nu såg jag att Pettson och Findus har premiär och tänkte att detkanske blir en bra första bio-film, vad tror ni?
Tänkte gå på bio nånting med min treåriga tjej, nu såg jag att Pettson och Findus har premiär och tänkte att detkanske blir en bra första bio-film, vad tror ni?
Det tror jag blir toppen!! Både för dig och lilltjejen. Jag har varit på den med min son 3½ och han älskar den. Har fått köpa böcker om Pettson och Findus efter det
Det går alldeles säkert bra! Var på Laban bio men min 3 åring o det gick super! ska oxå gå på pettsson o findus tänkte jag!
tänkte försöka gå,men då med min 4½åring.
Tror jag lämnar 3åringen hemma så får de göra annat....
kanske,har ej bestämt mig...
Vi ska försöka med vår tjej på tre år. Hon älskar iaf att se på Pettson och Findus här hemma.
Har varit på bio ett par gånger med vår kille som blir 3 i nästa vecka. Vi har också tänkt gå på Pettson och Findus filmen. Mitt tips är att inte komma dit exakt till utsatt tid. Även på barnfilmer är det massor av reklam som gör att stunden man sitter stilla blir ändå längre. Dessutom är det svårt att förstå för de små skillnaden mellan själva filmen och reklamen.
Min tjej har hittills inte kunnat sitta still mer än 45 minuter, men när vi såg Mamma Mu (som också var 1 tim 15 min) satt vi ytterst så efter 45 minuter kunde hon resa sig och stå lite ute i trappan. Hon ville inte gå därifrån utan ville se klart filmen, men hon behövde röra lite på sig. Så vi kommer boka ytterplatser till Pettson och Findus också!
Vi hade också tänkt att se den som första film med sonen i helgen. Att gå in sent är ett bra tips.
Hoppas det blir bra.
Har sett den med min son som fyller fyra om ett par månader och han älskade den. Vi satt ytters vilket var toppen eftersom den är dryga timmen lång och han behövde sträcka på benen mellan varven...många goa skratt blev det och för oss var det en underbar biopremiär tillsammans. Hoppas ni får mysigt!
Min man var på den i lördags med döttrarna som fyller fem i april och treåring (fyller fyra i november).
Han somnade men de var vakna hela filmen och tyckte den var bra.
Popcorn och dricka är viktiga detaljer. Och en kudde att sitta på men det har de på bion här.
Helgen innan var de på discodaggarna (mycket bio nu av olika anledningar), då somnade båda flickorna - men inte pappan ;)
Vi gjorde premiärbesöket i söndags och det var kanon. Det var ingen reklam innan, bara några trailers på barnfilmer och då pratade vi lite om hur bion såg ut och så. Han fick sitta på våra jackor så han kom upp en liten bit. Han fick även popcorn och cola och det var ju en del av själva biobesöket. Han hade även med sig sitt findusgosedjur vilket var poppis.
Mycket mysig film.