• Hemlighet

nattlampa,vilken har ni?

Vad har ni för natt lampa till era små?
    Vi kommer att ha bebis i samma rum som oss när vi sover och det vi brukar ha kolsvart.
    Vill gärna slippa tända lampan när jag skall amma.

Vilken rekomenderar ni?
    Funderar på en vägg lampa från ikea som ser ut som en blomma, men vet inte om den blir för stark
    Någon som har den?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-11 12:44
    Vill ha fler förslag på nattlampor åt lilla bebisen.

• Svar på tråden nattlampa,vilken har ni?
  • Nixx

Vi har köpt en sköldpadda som är ett mjukisdjur med hårt skal som har stjärnmönster i sig.

När man trycker på lampan i den blir det en stjärnhimmel i taket, som har alla stjärnbilder med.

• Hemlighet
    Nixx skrev 2009-03-11 11:16:20 följande:
    Vi har köpt en sköldpadda som är ett mjukisdjur med hårt skal som har stjärnmönster i sig. När man trycker på lampan i den blir det en stjärnhimmel i taket, som har alla stjärnbilder med.
    Var har ni köpt den?Och vad kostade den?
  • pattisza

vi har ikeas spöka den runda med gröt sken. den kan jag rekommendera. blomlampan är alldeles för stark tycker jag även med den svagaste lampan i.

• Hemlighet
    Svar på #6
    ockej.Då får det nog bli ett grönt spöke(=neutralt)
    Lille Fi skrev 2009-03-11 11:23:52 följande:
    vi har ett litet spöke som ja köpt på ikea. Blir ett jätte behagligt lugnt ljus. Man trycker på den så tänds o släcks den. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10062163
    Hur fungerar den?
    Alltså hur får den stöm?
    Fattar inte riktigt när det står: lyser från 4-6 h om batteriet är full uppladdat.

Måste ladda betteriet varje dag eller?
  • Lille Fi
    Svar på #8
    Vi laddar de på dagen o på natten så tar vi loss lampan o ställer den i hyllan. Finns ett litet uttag i "rumpan" på spöket som man sätter i kontakten på väggen. Den håller hela natten för oss. Om den laddas hela dan så håller de iaf 20-08 utan problem.
    Harry 8 feb ´08
  • KlasStures mamma

Vi har köpt en blå plast stjärna på Ikea. Hoppas att den blir bra :) Väntar ju fortfarande på den lille :)

Svar på tråden nattlampa,vilken har ni?