• llinaa

Kaffé annerlunda på österlen

Kaffé annerlunda på österlen. Någon som varit där? Hur är de stället? De har väll inte att man får äta hur många kakor som helst mer?

• Svar på tråden Kaffé annerlunda på österlen
  • llinaa
    Buddha74 skrev 2009-03-11 12:57:55 följande:
    Jag var där för några år sen(kanske 4år) då var det ät hur mycket du vill...Ring dom å fråga www.kaffestuganannorlunda.se/
    tack för svaret
  • llinaa
    Buddha74 skrev 2009-03-11 14:08:33 följande:
    Det var förresten jättemysigt
    de vet jag. för jag var där för en 25 år sedan
  • gulloliver

Åk hellre till Olof viktor i Ingelstorp ligger på väg mot simrishamn ifrån Ystad, helt underbara bakelser och mackor, är kända för sina delikatesser.

• evaoregon

Vi var där i somras och då fick man fortfarande äta så många kakor man ville! Barnen tyckte att det var toppen!

• llinaa
    evaoregon skrev 2009-03-11 20:38:49 följande:
    Vi var där i somras och då fick man fortfarande äta så många kakor man ville! Barnen tyckte att det var toppen!
    trevligt
  • llinaa
    llinaa skrev 2009-03-11 20:42:54 följande:
    trevligt
    var de dyrt
  • evaoregon
    llinaa skrev 2009-03-11 20:43:21 följande:
    var de dyrt
    Tyvärr så minns jag inte exakt vad det kostade.
  • llinaa
    evaoregon skrev 2009-03-11 20:48:48 följande:
    Tyvärr så minns jag inte exakt vad det kostade.
    jaha men tack för svaret iaf
  • Anniz83

När jag var där i somras kostade det mellan 55-60 kronor, och då ingick kaffe eller läsk och givetvis så mycket man kunde äta

Håller dock med gulloliver att Olof Viktors i glemmingebro är mycket bättre! De har inte "ät så mycket du vill" men de har mycket godare kakor och bakelser där som de gör själv. Café annorlunda köper ju in färdigbakade kakor. Tycker det känns lite tråkigt..

• linhen

Jag tycker att det är skräp. Det finns andra ställen som är mycket trevligare och bättre! Olof Viktor som några nämnt. Mandelmanns trädgårdar (också norr om Simrishamn - men söder om Café Annorlunda). Det finns en gårdsbutik ännu närmare Simrishamn också som är supertrevlig. Fast det är klart, de är ju bara öppna på sommaren....

• linhen

Börje Ohlsson i Simrishamn är också bra tycker jag!

• llinaa
    Anniz83 skrev 2009-03-12 09:56:22 följande:
    När jag var där i somras kostade det mellan 55-60 kronor, och då ingick kaffe eller läsk och givetvis så mycket man kunde äta Håller dock med gulloliver att Olof Viktors i glemmingebro är mycket bättre! De har inte "ät så mycket du vill" men de har mycket godare kakor och bakelser där som de gör själv. Café annorlunda köper ju in färdigbakade kakor. Tycker det känns lite tråkigt..
    de var ju inte så himmla dyrt. då är ju flickorna lundgren vid Båstad mycket dyrare
  • Eliin80

Nu ligger det ju en bit därifrån, men annars kan jag rekommendera Mossby kaffestuga. Där har de också kakbuffé, med jättegoda hembakade kakor! Café Annorlunda är bara skit, enligt mig.

/Elin

♥٭ Elise 080706 ٭♥
Svar på tråden Kaffé annerlunda på österlen