Killnamn?
hej.
Har en son som heter Theo nu och vill ha hjälp med killnamn. har inget till bebis nummer 2 bara tjejnamn.
Snälla hjälp...
hej.
Har en son som heter Theo nu och vill ha hjälp med killnamn. har inget till bebis nummer 2 bara tjejnamn.
Snälla hjälp...
Elias... Det heter min son som föddes för 2 veckor sen
Bo
Chuckie
Sixten
Leonard
Lo
Otto
Li
Zid
Här är våra namnförslag om det blir en pojk :)
har oxå bara tjejnamn men inte ett enda killnamn :P
vill ha ett ovanligt men det finns ju inga som passar :O
och jag väntar mitt första barn.
Marcus
Joakim
Kevin
Emil
Vi ska döpa vår son till Douglaz, men tänkt även på namnen Milton, Benjamin, Leon, Tintin, Neo, Casper..finns ju hur mkt namn som helst att välja på.. Oftast så ser man ju när barnet är fött vad han ska heta..blir så naturligt på nåt sätt
Viggo eller Sigge blir det för oss!!!
Min son heter Leon, nästa ska heta Viggo om det blir en kille. Gillar även Lucas, Philip och Oliver.
Ludwig
Leon
Liam
Sander
Didrik
Maximiliam
Tim
Kenny
Hugo
Oliwer
Chris
Lincoln
Lewis
Anthony
Wilmer
Walter
Billy
Jon
Mike
Vincent
Hannes
Leo
Zeb
Dennis
Filip
Cevin
Laban
asså gud va jag tycker det é svårt hehe. è ingen wow känsla i något av killnamnen hehe. Kontigt hehe. kan ju hoppas på att det é en tjej därinne så jag inte har detta problemet sen. =)
Absolut älskar namnet Milton, men tyvärr heter ju min lilla grannpojke just Milton, så vi funderar på Leo eller Willilam, har jätte svårt att komma på pojknamn, flicknamn har vi redan kommi på :) vi väntar vårt första barn i Augusti.
Hejsan!
Jag har också en liten Theo, jag håller med dig...pojknamn är grymt svårt!
Här kommer några förslag fr mig.
Silas
Sigge
Thure
Love
Mio
Hugo
Loke
Arvid
Vidar
Mille
Axel
August
Ivar
Gustav
Totte
Alfons
Caspian
Vincent
Vilgot
Vilmer
Wilhelm
Edvin
Noel
Adam
Hector
Alfred
Manfred
Matteus
Lycka till!! /Emma
Oj, jag som tycker det är så enkelt med pojknamn, men som även denna gång (graviditet nr 2) inte har ett enda flicknamn.
Mina favoritnamn är ISAK (min son) och ERIK (om även nr 2 blir en pojke).
Jag har två pojkar som heter Milio & Vincent, Ska få en pojke till i maj funderar på att döpa honom till Theo.
Tycker även om:
Philip
Oliver
Jeremy
Melwin
Liam
Ozzie
Gabriel
Tyvärr har man så många kompisar osm har pojkar så det är många namn upptagna svårt med pojknamn tycker jag