• Pippi 78

Glasögon från Lensway

Hejsan

Har beställt hem provbågar från lensway och hittat ett par jag gillar. Är det någon som har erfaranhet av lensways glasögon? Man får betala extra om man vill ha tunna glas. Är de glasen som ingår i standard tjocka?

Annan erfaranhet av dem? Bra/dåliga? Kvalité?

Tacksam för hjälp!!

MVH

Tove Grip

• Svar på tråden Glasögon från Lensway
  • sprallig

hej
    jag köper både glasögon till mig och äldsta flickan och linser till mig från lensway och jag har bara gott att säga om dem.
    vi är jätte nöjda båda två och har man frågor så ringer man bara till dem så hjälper dom till med frågor man har så jag rekomenderar dem

• Pippi 78

vad kul.tack!! Vad har du/ni för tjocklek på glasen? Hade tänkt de som ingår, man betalar ju extra för tunnare. Men jag vet inte hur tjocka de som ingår är. Vill ju inte se ut som en trockaderobotten

• sprallig

när vi köpte sist så fick vi ett paket pris och då ingick det extra tunna glas och repfria glas det fick flickan men jag som bara har 30 % kvar av min syn (är väldigt närsynt) kunnde inte få det men mina glas är inte flaskbottnar utan det syns knappt att jag har så starka glas
    fast jag använder bara dem när jag är sjuk annars har jag alltid linserna

• Pippi 78

TACK!

Paratde med dem i teleoch med mitt synfel behövde jaginga tunanre glas än standard!

Nu ska jag genast beställa!

• sprallig

Va bra lycka till hoppas du blir lika nöjd som vi är

• godisgumman

Har använt lensway i flear år och jag älskar dem. Har köpt många bågar och linser från dem. Hoppas du blir lika nöjd

Svar på tråden Glasögon från Lensway