• Iddah

Molo `s storlekar?

Hur är Molos storlekar? Är dom små eller stora?
    Tänkte beställa men har lite svårt att bestämma mig för vilken storlek jag ska ta.

• Svar på tråden Molo `s storlekar?
  • mia mamma

Jag tycker de är lite lång smala!

Lycklig mamma till ♥ Oliver -04 & ♥ Elin -07
  • Piff o Puff

Håller med! Långa och smala!

• Söderböna

De kläder pluttan har från Molo är rätt så stora i storlek, men inte "otympligt" stora om du förstår vad jag menar.

På sätt och vis kan sägas att Molos kläder har "killstorlek" generellt. En typisk tjejtröja i 104 som pluttan hade från Lindex var MINDRE än en "killtröja" i 86... Molos är mer som killkläderna.

• AnniPanni

Molo är ganska långa och smala

Jag har själv en klart knubbig tjej och Molo sitter TYVÄRR inte så bra på henne just nu (jag äääälsakar molo). Jag tycker också att bodysara är smalare på bredden än vad tröjorna är.

• Iddah

Typiskt att min son e kort och tjock då

• Bobbenn

Långa och smala man får ine ha nån michelin bebis

Dottern är 74 cm och kan ha 68 på bodies men 74/80 på byxorna

lämna det bakomflutna före dig
  • aspenbäck

Hur tycker ni att deras jackor är i strolekarna?

• AnniPanni
    Svar på #7
    Jag tycker att molo allmänt är aningen stora i storleken men inte kläder gjorda för "michellin-barn".

Min knubbis är 83cm lång o 14 kg, tröjorna, fleecejackan i strl 86 kan hon ha men bodysar är bara att glömma (blir som en andra hud och valkarna händer över )
    Provade en overall på henne i vintras och de vara stor i storleken, hur de vanliga jckorna är vet jag inte men de borde väl vara som overallen/fleecejackorna
Svar på tråden Molo `s storlekar?