• Anonym (mulligajag)

vart skall jag leta

Nu känns det som jag har testat allt.....

krogen ( lite) qx,sylvia,k6...kanske har missta nått??

Vill träffa en tjej för vänskap som kanske kan leda till mer..vad det nu e. Men nästan alla söker nån tillsammans med sin kille. Jag är inte ute efter en trekant och dom som inte har kille dom försvinner när man tar insiativet till att träffas.

Vad är detta? ´Skall det va så svårt att träffa nån i närheten där man bor....

Behövde bara skriva av mig lite :)

• Svar på tråden vart skall jag leta
  • Anonym (svårt)

Ja, det är rätt svårt att träffa någon.
    Har tyvärr inga tips till dig.

• HäckHäxan

Jag kan tyvär inte hjälpa dig så mkt...

Alltså jag backar inte för en träff med en kvinna jag gillar även om de bara blir en fika och man blir vänner, tiden får väl utvisa om det blir mer..

Men jag hittar liksom ingen som bor i min närhet utan typ i norrland, skåne osv och jag bor på värskusten...

De andra är som sagt i par och tja, jag är så jädra kräsen när de gäller killar och även om jag gillar mulliga kvinnor så gillar jag inte mulliga män, det tänder mig inte alls, så då är ju trekanter helt körda ändå.

There are 3 kinds of men:Small, Medium and OH MY GOD!
  • Anonym (mulligajag)

skall kolla vad dte där e-kontakt är
    jag bor i västra götaland

HäckHäxan: Håller emd fullständigt

• Anonym (svårt)

Oj, jag menade "där finns mest män".

• Anonym (mulligajag)

ja jag har nog vart inne på bc nån gång för ett par årsen, men gillade inte alls den sidan

• Anonym (svårt)
    Anonym (mulligajag) skrev 2009-03-11 18:07:42 följande:
    ja jag har nog vart inne på bc nån gång för ett par årsen, men gillade inte alls den sidan
    Nej, den är inte så rolig.
    Vet inte hur bra den är att annonsera på heller.
  • HäckHäxan
    Anonym (mulligajag) skrev 2009-03-11 17:42:26 följande:
    skall kolla vad dte där e-kontakt ärjag bor i västra götalandHäckHäxan: Håller emd fullständigt
    Jag finns även på bodycontact, heter tja häxan
    There are 3 kinds of men:Small, Medium and OH MY GOD!
  • Anonym

starta en tråd här...singel tjejer som söker tjejer....jag är homosexuell och singel så en sån tråd kanske skulle vara nåt...finns säkert ffler homo/bi singel tjejer här :) en liten egen träff tråd....

• trettioplus

Närmaste RFSL-förening är ett hett tips. Engagera dig så får du både vänner och ragg på köpet! :)

Svar på tråden vart skall jag leta