• Dunken

Sovit gott?

Hej alla glada människor....Har ni sovit gott inatt?Jag själv har sovit sådär....

• Svar på tråden Sovit gott?
  • Karpet

Japp, sov hela natten och vaknade vid 7. Jag tycker att det är superskönt att gå upp tidigt på helgerna, speciellt eftersom min sambo sover till 9-10 så jag får vara helt själv uppe och skrota.

• Lipgloss

drömt en massa konstigt bara och ahft lite magont...men det är väl inget ovanligt! =/

• Setta

sådär jag med, jag drömmer himla mkt o det e jobbigt. Matade sonen vid 5 i natt o sen var jag vaken ett tag efter... *suck*

• LinaP

Nej. Bebisen i magen är VILD nätterna igenom, så jag sover ganska dåligt. Dessutom måste jag kissa tio gånger per natt. Nu tycker jag att bebisen kan komma! (haha som om jag skulle få sova MER då!)

/Lina (trött och gnällig)

• Tingeling13

Ligger på sjukhus med min son som har antibiotika intravenöst.
    Den droppräknare vi hade på rummet inatt var ett himla surrande om så jag är supertrött.
    Vi är hemma på permition ett par timmar, såååå skönt men vi ska vara tillbaka kl 13.00.

• Dunken

Lina!Du får va hur grinig du vill..hihi..känner igen det där....=)

• LinaP

Tingeling13: Usch, era stackare! Nu får jag ju dåligt samvete över mitt klagande. Hur är det med er? Hoppas ni i alla fall kan slappna av lite nu när ni är hemma...

Kram /Lina

• Nattsaga

Nja inte sovit sååå gott hunden har väckt mig hela tiden trots ja fick gå ut med han mitt i natten, han va lite orolig av sig för att husse inte va hemma i natt tror jag hoppade upp och sov i husses säng iallafall hihi.

• Tingeling13

LinaP
    Han hade sepsis eller vad det nu heter vi vanliga säger Boldförgiftning. Han var riktigt dålig men mår bättre nu. Så bra att vi fick åka hem i ca 3 timmar ska åka tillbaka oooops typ nu.
    Vi hörs.
    Men man får gnälla när man är gravid för det är också jobbit, ert lidande blir ju inte bättre för att andra har det jobbigare.
    Lycka till
    Hur långt är det kvar till BF?

Svar på tråden Sovit gott?