• sara gbg

3kant

3kant
    hej hej

ja är litte nyfiken på en sak?

hur har ni mått som har haft 3kant på 2killar?

under tiden ?

innan??

efter?

hur länge funderade ni?

och va det 2du kännde el hur va det??

o hur är det idag käns o allt har ni setts nått mer??

haft 3kant igen??

• Svar på tråden 3kant
  • Ivrona

Jag har haft trekant och fyrkant, vilket var helt sjukt häftigt och härlig upplevelse. Men under trekanten var det bara jag och min sambo och en inbjuden tjejkompis till min kille - jag tyckte de inte var något speciellt för tjejen som bjöd in till oss, hon ville bara ha min kille för sig själv och sen gick och pendlade från vårt rum till gästrummet där hon sover egentligen. Och idag vet vi varför och höll pendla fram och tillbaka - hon hade en kille i de andra rummet. Men de gick inte beskriva den upplevelsen, den var bara tråkig.

Och under fyrkanten skulle jag gärna vilja göra om igen, för så härligt de var så. Vi träffade ett par(en kille och en tjej) och vi hade lite partnesbyten och så. Så de skulle jag vilja göra om.:D

Jag vill har gruppsex idag, igen. Men nu jag och min sambo ska har barn om fyra månader så är det bara att slänga den tanken i soptunnan. Hade annars velat göra de fler gånger...

• Anonym (Tjej)

Hur har ni som har haft trekant med två killar mått?
    - Jag har väl inte mått på något speciellt sätt

Under tiden?
    - Samma som ovan

Innan?
    - Samma som första svaret

Efteråt?
    - Haha, se översta svaret

Hur länge funderade ni?
    - Två timmar eller något sådant

Var det två killar du kände?
    - Japp, kände båda två sen innan

Hur är det idag? Hur känns allting? Har ni setts något mer?
    - Det var två kompisar. Den ena umgås jag fortfarande med men den andra och jag har glidit ifrån varandra av olika (andra) anledningar

Har du haft trekant igen?
    - Nej, tyvärr. Men har planer på det, jag har ju "prövat på" tjej-kille-tjej och kille-kille-tjej så måste ju pröva tjej-tjej-tjej någon gång.

Svar på tråden 3kant