• JohannaAxelsson

Verkar som om det är värkar...

Har börjar få lite värkar här känner jag. Har 15 dagar kvar nu. De är inte alls likadana som de förvärkar jag haft tidigare och dessa trycker på neråt något grymt mycket. Känns som om bebis, blåsa och tarmar ska trilla ut..Får se om de avtar eller om de blir värre..

• Svar på tråden Verkar som om det är värkar...
  • mammaida

sådär hade jag också innan det väl satte igång jag tror det började 10 dagar innan när jag hade två dagar komm äntligen den efterlängtade bebisen.
    då kanske det inte är så långt kvar då

• Tildura

hej! jag har haft förvärkar sedan v 33(är nu i v 39+4) Jag har haft den känslan länge att bebisen och allt som finns i magen ska komma ut men inte då. Man är riktigt less på detta nu. Jag vill inte gå över utan jag vill ha våran bebis ute nu.. kram och lycka till

• JohannaAxelsson

Än så länge håller de i sig. Har tagit 2 alvedon nu för att se om det hjälper. Ska även prova att sätta mig i badet.

• Whilda

Spännande...... Hoppas att det är på G.....

Själv har jag 23 dar kvar... men väntar på något tecken av något slag!

// Whilda v 37

• Pyris

Ja, kom igen nu gumman..vill träffa barbabebisen, som är en HAN!!!!

• Pyris

Jo då..du har inte så mycket ...tänk va lätt det gick förra gången..

• beebislängtan

Gick de över eller har du fortfarande värkar ?

• septemberhopp

Grattis JohannaAxelsson!!!!!!
    Hoppas att allt gick bra!

En fråga - jag har - precis som du skrev - känt det som om allt skall "ramla ut" hela dagen idag, och nu på kvällen börjar det göra mer ont. Har också läst att förvärkar inte gör ont, utan bara "känns". Jag känner inte alls igen detta - men har eg tre och en halv vecka kvar:(
    Hur var det för dig?
    Och andra som vet något? Skall det göra ont, elelr är det redan dags?

Kram till alla!

• Mamahanna

Grattis till bebisen!

Septemberhopp: Jag känner också likadant, tryck och att allt är påväg att trilla ut, onda sammandragningar...men jag e bara i v.34 så jag hoppas inte att det är på g ännu. kram

• Pyris

Fast det var ju ingen HAN...det bidde en HON..men oj så söt!!!!

GRATTIS GUMMAN!!!!

Svar på tråden Verkar som om det är värkar...