• Mandi74

Bra inflyttningspresent???

Behöver tips på en bra inflyttningspresent till en kille och hans son. Har ide torka och jag vill inte bara komma med en blomma.. to boring.

Så hit me med era förslag!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Svar på tråden Bra inflyttningspresent???
  • smurfis75

En flaska vin/whisky? (kanske inte till sonen, beror ju på hur gammal han är ), någon schyst ljushållare att hänga i fönstret t.ex (Indiska brukar ju ha snygga grejer), en snygg lampa, choklad, kylskåpspoesi, kokböcker....beror ju lite på vad de har innan.

Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • elvinaOstefan

* Ta reda på om det är något som behövs, ex ny kaffekokare, magnetlist, skål,vas?
    * Inga personliga inredningsgrejer. Man känner sig tvungen att ha dom framme och smaken är ju som baken ;)

Hur gamal är sonen? kanske något till hans nya rum och något simpelt till pappan som en flaska vin?

Devin, det finaste vi har ♥
  • SimplyTheBest

Till pappan: ett svensk lexikon

Till lillgrabben: ett nytt spel

• Mandi74

Det är till min pojkvän och förhoppningsvis blivande sambo.. så jag tänkte att jag kan ju köpa nått jag gillar så finns det ju där sen när vi flyttar ihop.. smart va?

Nä.. men kom på att han älskar att bada och han har äntligen fått ett badkar. Kan man köpa badkulor och grejer till en kille?

• Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-03-12 23:10:16 följande:
    Till pappan: ett svensk lexikon Till lillgrabben: ett nytt spel
    Haha.. mmm.. fy fan vad bra den var.

Nästan bud på att köpa en bara för att se hur han reagera.
  • smurfis75
    Mandi74 skrev 2009-03-12 23:12:07 följande:
    Det är till min pojkvän och förhoppningsvis blivande sambo.. så jag tänkte att jag kan ju köpa nått jag gillar så finns det ju där sen när vi flyttar ihop.. smart va? Nä.. men kom på att han älskar att bada och han har äntligen fått ett badkar. Kan man köpa badkulor och grejer till en kille?
    Riktigt smart

Klart du kan köpa badgrejer till en kille, då kan ni ju använda dem ihop, dubbel glädje så att säga
    Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • SimplyTheBest
    Mandi74 skrev 2009-03-12 23:15:21 följande:
    Haha.. mmm.. fy fan vad bra den var. Nästan bud på att köpa en bara för att se hur han reagera.
    Hahaha...japp, du vet ju vilka saker jag kan hitta på...
  • Mandi74
    smurfis75 skrev 2009-03-12 23:18:11 följande:
    Riktigt smart Klart du kan köpa badgrejer till en kille, då kan ni ju använda dem ihop, dubbel glädje så att säga
    Mmm.. det låter ju jätte smart.. tänkte inte ens så längt att vi kunde använda badgrejerna tillsammans. Kan jag skylla på tröttheten?
  • Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-03-12 23:19:39 följande:
    Hahaha...japp, du vet ju vilka saker jag kan hitta på...
    Jo det gör jag ju, om inte annat så börjar jag förstå det mer och mer nu..
Svar på tråden Bra inflyttningspresent???