bränna program från dator till DVD?
HEj!
Finns det någon här som vet hur man bränner program som man redan har i datorn till en DVD skiva?
jätte tacksam för svar :)
HEj!
Finns det någon här som vet hur man bränner program som man redan har i datorn till en DVD skiva?
jätte tacksam för svar :)
Öhm... Program är filer som alla andra, alltså bränner du dem precis som vilka filer som helst. Däremot lär du inte ha någon större framgång om du försöker bränna ett redan installerat program.
Är väl bara välja "bränn data dvd" sen bränner du de filerna du vill bränna.
hmmm, har precis lärt mig bränna filmer med nero burning rom.... och det är (enligt mig) ganska komplicerat, men med hjälp av en steg-för-steg guide på internet gick det bra.
Men har ej lyckats hitta någon sådan guide för att bränna program...
har någon lust att beskriva exakt steg för steg hur man bränner program med nero burning rom?
Alltså vad ska man välja för alternativ i början? (tex mini-dvd, CD. DVD-video osv.. finns massor och förstår mig inte rikitgt på vilken jag ska välja).
Och sedan när man ska bränna programmet, det finns ju massor med olika slags filer i mappen (i själva programmets mapp) ska man markera alla mapparna? eller ska man bara markera .exe mappen? eller ...?
jag är nybörjare på det här med att bränna så skulle verkligen uppskatta om någon hade lust att förklara så simpelt och tydligt som möjligt. :)
Vad Frankie där uppe menar är att du kan inte bränna installerade program, det kommer inte funka sen.
Finns det något som heter DATA-dvd eller liknande är det nog rätt. och filerna borde du kunna köra drag n drop från utforskaren till nero med.