• Litetdahl

    U2 på Ullevi i sommar!!

    Jippie! Jag fick biljetter efter två timmars väntan på Ticnet, höll nästan på att ge upp. Någon mer lycklig?

  • Svar på tråden U2 på Ullevi i sommar!!
  • CarlHerman

    Jag hade också nästan gett upp, efter två timmars väntan på ticnet. Var dum och gick ur kön imorse innan kl 10. Sen efter 11 fick jag reda på att det släppts biljetter till 1 august så då fick jag snällt köa igen. Blev 6 dåliga sittplatser men huvudsaken är att man är där eller hur? Stod i första raden i fållan förra gången och det orkar jag inte igen!

  • Lise

    Lyckostar!!

    Jag har varit och sett på de tre gånger och har sagt till mig flera gånger att nästa gång måste jag gå. Tyvärr tycker jag det är lite för mycket pengar, trodde inte det skulle vara så dyrt. Missade tyvärr när de var i Sverige 2005 också.

  • Carrie

    Ska se U2 för femte gången i sommar!!!! Ticnet är tyvärr kass, sidan stängdes när jag köat i 2 timmar, måste ju gå att ha ett annat system för biljettförsäljning, eller?


    Äntligen! 1/11 föddes vår son!
  • Litetdahl

    Härligt ni som fått biljetter! Till er som inte fått, det säljs ju alltid till inte allt för hutlösa priser efter släppet på blocket, men om någon månad börjar det bli dyrt.

    Ska bli så himla underbart!!!!!!!!!!!! Hoppas på kanonväder! Vår lilla prinsessa är då 10 månader och vi ska lämna henne till farmor och farfar en hel helg för att åka till Götet och ro oss. Saknad fast underbart härligt också.

  • CarlHerman

    litetdahl: Har du sett dem innan? Vi ska nog också göra det till en hel helg i gbg och lämna bort vår 10-månaders. Undrar när man måste boka hotell? Nästan hela min familj ska gå så det ska bli jättekul!

  • Litetdahl
    Svar på #5
    Nej det här blir faktiskt första gången! Ville gärna se dem 2005 men var en fattig student då. Vad härligt att ni också planerar en barnfri helg!
  • Tirem
    Svar på #5
    Snarast....! Det börjar redan bli fullt på många hotell!

    //En som jobbar på hotell i
    CarlHerman skrev 2009-03-15 11:37:35 följande:
    litetdahl: Har du sett dem innan? Vi ska nog också göra det till en hel helg i gbg och lämna bort vår 10-månaders. Undrar när man måste boka hotell? Nästan hela min familj ska gå så det ska bli jättekul!
    Göteborg


  • RepenttoJesus
    Jesus är Vägen, Sanningen och Livet! Jesus är vår enda räddning! Omvänd er till Jesus om ni inte har gjort det! Jesus är Gud och älskar oss alla! Rockmusiken är satanisk! Vänd er bort från all form av rockmusik!
Svar på tråden U2 på Ullevi i sommar!!