Teutonia Y2K?
Har hittat en Teutonia Y2K '03 som jag är intresserad av. Finns det någon som har för- eller nackdelar den vill avslöja så skulle jag bli jätteglad!
Har hittat en Teutonia Y2K '03 som jag är intresserad av. Finns det någon som har för- eller nackdelar den vill avslöja så skulle jag bli jätteglad!
jag har en och är jättenöjd med den. Väger lite mycket kanske, men den är smidig och ett bra alternativ till trehjuling.
Ok
Den är inte ostabil p.g.a att det är en trehjuling? Ni kanske inte provat åka buss med den, det är kanske då det skulle kunna uppstå mest problem? Eller om barnet sitter och hänger ut på kanten ... tipprisken tänker jag på. Det skulle ju vara hemskt om det hände! :-/
Köpte en till min dotter och min 15 kg tunga son (3år) kan sitta längst ut utan att vagnen tippar, alltså på fotstödet, jag skulle vilja påstå att den är väldigt tippsäker, i alla fall på plan mark.
Min är till salu by the way, har även en E-ljunga nämligen, men jag har haft beslut ångest för vilken av dem jag skulle sälja...
Visst menar du y2k med två hjul framtill?
Den är väldigt svårt att tippa. till skillnad från med 3-hjulingar kan du dessutom åka rättvänd upp för en rulltrappa. Med en 3-hjuling måste du vända på vagnen då för att man inte kan balansera på ett hjul.
Det är inga problem på bussar och inga problem när barnet lutar sig över kanten.