• Anonym (Galen)

Tjej 24 som fantiserar om 64 årig "gubbe"..

Jag är en tjej på 24 år som är så himla sugen på att ha sex med en "gubbe" på 64 år. Han ser så otroligt fräsch ut... Åh vad jag blir sugen när jag ser han. Är jag knäpp då? Lovar....han ser inte alls ut att vara så gammal. Klär sej modernt och har snygga kläder o.s.v.

• Svar på tråden Tjej 24 som fantiserar om 64 årig "gubbe"..
  • AngelOfHarlem

Nej, varför skulle du vara det? Du är ju en vuxen människa... Det hade varit annorlunda om du varit 15. Då hade jag nog tyckt att det var lite skumt...

• Anonym

I mina ögon är det inte normalt att ligga med en människa som lika bra hade kunnat vara ens morfar farfar...

• Anonym (i)

ne du är inte knäpp. fantasier här väl alla?

• Anonym

Varför skulle du vara knäpp?

Jag hade som 26-åring ett regelrätt förhållande med en man på 62 år, vi hade det toppen tillsammans. Dock tog det slut av diverse randiga skäl men vi har god kontakt än idag (jag är idag snart 33 år) .

Men det var det bästa jag varit med om!!

• Anonym (hora)

Jag sålde sex till en 65-åring, det var det vidrigaste jag varit med om. Han var fet och hade den äckligaste andedräkten ever, ville hoppa ut från hotellfönstret.

• Nyfiken gul
    Anonym (hora) skrev 2009-03-13 15:56:22 följande:
    Jag sålde sex till en 65-åring, det var det vidrigaste jag varit med om. Han var fet och hade den äckligaste andedräkten ever, ville hoppa ut från hotellfönstret.
    fast det är väl inte riktigt samma sak...
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym

Nyfiken gul skrev 2009-03-13 15:59:22 följande:

Sex som sex...
  • Pysselgalningen

Men det beror väl på omständigheter!

Fick jag sean connery så skulle jag ju inte tacka nej direkt och han är väl äldre än 64!? {#lang_emotions_dreamer}

• Anonym (hora)

Nyfiken gul skrev 2009-03-13 15:59:22 följande:

Nej, mitt sex var ju under tvång såattsäga, men jag bara flikade in.
  • Anonym (Öhhh)

Anonym (hora) skrev 2009-03-13 15:56:22 följande:

Fet & äcklig andedräkt kan man ha även om man är ung;.)
Svar på tråden Tjej 24 som fantiserar om 64 årig "gubbe"..