• Pok

tips på möhippa

Hej alla här inne!!

Min vännina ska gifta sig i sommar och jag undrar om det finns lite tips här ute i landet på vad man kan hitta på för henne på hennes möhippa. Jag voíll inte ha tips om sånt som förnedrande utan det ska vara roligt.

Någon???

Kram

• Svar på tråden tips på möhippa
  • Ittisen

Är i samma sits, min syster skall gifta sig till sommaren... Funderar på lite massage/hudvård/smink, picknick i det gröna med lite vin och plock...tipsrunda roligt utklädd och i slutet sitter vi och väntar med picknicken...jag vet inte riktigt än...tänk, tänk, tänk

• Pok

Det är så svårt för alla som ska fixa ihop denna dag/kväll tycker så olika. Vi får tänka ikapp och tala om vilka bra aktiviteter vi kommit fram till.

• 071020

mina vänner fixade en helt underbar möhippa... de själva gav mig massage/fotmassage/handmassage, ansiktsbehandling, sminkade, fixade hår.... blev alldeles ompysslad...

till detta åts det choklad fondu med massor av choklad, frukt o champange... sen bar det av till middag på restaurang o sen blev det karaoke på en bar...

inget förnedrande, massor av mys (o inte allt för dyrt för dem....)

• VeronicaL

Förslag 1: Mina kompisar lämnade först en ryggsäck och sen skrev de ett brev varje dag som dimpade ner i brevlådan vad jag skulle göra. De lämnade även sista dagarna (fredag och lördag) resorb och cider i brevlådan.

Började med Hej xxx
    Vi har fått vetskapen om att du ska ingå äktenskap och därför har vi då tänkt att se om du klarar av de äktenskapliga planeringarna. Packa därför detta i avsedd väska.
     ved, aromfri bikiniunderdel, färggrann kudde, stringtrosa, hörselkåpor, en tomat

dag 2
    Packa: papper och pennor, bikiniöverdel, en skalad morot packa upp tomaten

dag 3
    Packa: Necessär (med det du vanligtvis har i den), En termos varmvatten

dag 4
    Packa: En svart bh (halterneck alt. utan band), badhandduk, skriv på ett papper 3 lekar. Du håller väl vattnet varmt?

dag 5
    Packa: tamponger, skriv på ett papper 3 frågor om dig själv 1 X 2 och packa dem, håll vattnet varmt

dag 6
    raka väl valda ställen, ta 2 resorb, ät en tomat, drick upp cidern. håll vattnet varmt

dag 7
    Har du lika roligt som oss???
    Häll ut vattnet fyll på med annan dryck, packa upp veden, ta 2 resorb, ät en tomat och drick upp cidrarna(3st) Innan kl 14. Vi ses!

Sen när de kom fick jag klä på mig varmt och sedan på med en rosa barnprinsesskjol, peruk, rosa tiara, barnöronmuffar
    Sedan ut och åka skidor och göra olika uppdrag varav ett göra ett porträtt av en främling och sedan försöka sälja det till den personen, gå in på en hamburgerbar å beställa en STRIPPmeny för pengarna jag tjänat på porträttet sen in på ett annat ställe och utföra en av lekarna där kompisarna deltog.
    Sen efter det blev det ett välbehövande spa med djuprengöring och bastning och de hade valt klädsel som bestod av ett brunt linne och ett rosa, tights i jaguarmönster, den rosa kjolen och tiaran och sen middag på det och efter det fest hemma hos en av tjejerna.

Med min syster gjorde vi så här (hon gifte sig på sommaren)
    Kidnappade henne hemma, där hon fick ta på sig en klänning från 70-talet, nätstrumpor, en tyll scarf runt benet, slöja, tiara och en skylt med texten "sista chansen till ett ragg"
    Först åkte vi till en studio där hon fick sjunga en en låt (grease -summer night) som sedan mixades ihop med hennes blivande make
    Sen ner på stan där hon fick hjälpa kunder att packa matvaror mot en puss/peng, åt sen lunch och sedan gick vi på spa där hon fick göra olika behandlingar. Vi andra fick duscha och basta och sen fick vi ögonbrynen plockade och färgade. Åt sedan middag och festade på stadshotellet resten av kvällen.
    (Männen kidnappade hennes blivande samma dag fast någon timme senare, då fick han klä sig i brynja, fluga, trikåbysor och utanpå ett par längre boxerkalsonger och en lika dan skylt. Han fick flyga flygplan, sjunga in samma låt som syrran, kom sedan ner på stan då fick han gå in på en erotikshop i tron att han köpte nåt åt syrran, åt sen lunch sen fick han gå på kicks å köpa makeup, samma där i tron att det var till syrran, kom sen på spat då vi var klara så fick herrarna duscha och basta, spakonulenten vaxade blivande brudgumms rygg. Sedan åt de middag och festade tillsammans med oss andra)

Lycka till!

• Pok

071020 & VeronicaL: Tack vilka bra tips!! Låter som om man evemtuellt skulle kunna plocka visa delar och sätta ihop till något!!!

Finns det någon mer som har tips???

• Pok

071020 & VeronicaL: Tack vilka bra tips!! Låter som om man evemtuellt skulle kunna plocka visa delar och sätta ihop till något!!!

Finns det någon mer som har tips???

• Emerun

Hade möhippa för min syster i april förra året, jag tycker personligen att det är taskigt att klä ut den blivande bruden i fula kläder som hon ska gå runt i. Fast lite pinsamt ska det vara oxå. Vi gjorde så här:
    Hade träffat hennes blivande man dagen innan och gav honom kläder som hon skulle ha på sig, en stringtrosa och bustier, samt ett brev med intruktioner om var hon skulle vara en viss tid morgonen efter. Fick även vanliga klädera av honom till henne som hon kunde ha senare på kvällen.

Hon hade raffsetet på sig med en knälång kappa över så hon tyckte ju att det känndes lite naket ändå liksom, vi hoppade på henne allihop å skrämde henne lite, tog pendeltåget ut till nästa ställe å under resan skulle hon fråga medresenärer om äktenskapstips med instruktioner på speciella personer hon skulle fråga, typ en ung snygg kille, en dam med hund osv, detta gjorde hon under hela dagen.

Nästa ställe gjorde vi sumobrottningsmatcher i såna där dräkter vilket alla tyckte var skitkul, sen åkte vi hem till en av tjejerna i gänget och åt brunch med champagne.
    Sen målade vi kroki i Vita Bergs parken.

Efter det åkte vi ut ett bad där vi hade hyrt hela relaxavdelningen å badade bubbelpool, drack champagne, gjorde ansiktsmasker, snacka en massa och lite snacks.
    Efter det Taxi hem till mig där vi gjorde 3rätters-middag, mer champagne å en massa vin.
    Senare på kvällen kom en tjej och hon visade sexleksaker, alltså ett sexleksparty, kul var det oxå.
    Vi gick aldrig ut på krogen el så, vi hade så trevligt hemma. Hon fick heller inga spabehnadlingar på det sättet för hon unnar sig det själv så det känndes inte som nåt speciellt att ge henne liksom, mkt uppskattat var allt tyckte hon.

• konstmodell

Jag vet folk som anlitat konstmodell.se för kroppsmålning, krokiteckning och liknande på möhippor och det har varit uppskattat.

Svar på tråden tips på möhippa