Förslag 1: Mina kompisar lämnade först en ryggsäck och sen skrev de ett brev varje dag som dimpade ner i brevlådan vad jag skulle göra. De lämnade även sista dagarna (fredag och lördag) resorb och cider i brevlådan.
Började med Hej xxx
Vi har fått vetskapen om att du ska ingå äktenskap och därför har vi då tänkt att se om du klarar av de äktenskapliga planeringarna. Packa därför detta i avsedd väska.
ved, aromfri bikiniunderdel, färggrann kudde, stringtrosa, hörselkåpor, en tomat
dag 2
Packa: papper och pennor, bikiniöverdel, en skalad morot packa upp tomaten
dag 3
Packa: Necessär (med det du vanligtvis har i den), En termos varmvatten
dag 4
Packa: En svart bh (halterneck alt. utan band), badhandduk, skriv på ett papper 3 lekar. Du håller väl vattnet varmt?
dag 5
Packa: tamponger, skriv på ett papper 3 frågor om dig själv 1 X 2 och packa dem, håll vattnet varmt
dag 6
raka väl valda ställen, ta 2 resorb, ät en tomat, drick upp cidern. håll vattnet varmt
dag 7
Har du lika roligt som oss???
Häll ut vattnet fyll på med annan dryck, packa upp veden, ta 2 resorb, ät en tomat och drick upp cidrarna(3st) Innan kl 14. Vi ses!
Sen när de kom fick jag klä på mig varmt och sedan på med en rosa barnprinsesskjol, peruk, rosa tiara, barnöronmuffar
Sedan ut och åka skidor och göra olika uppdrag varav ett göra ett porträtt av en främling och sedan försöka sälja det till den personen, gå in på en hamburgerbar å beställa en STRIPPmeny för pengarna jag tjänat på porträttet sen in på ett annat ställe och utföra en av lekarna där kompisarna deltog.
Sen efter det blev det ett välbehövande spa med djuprengöring och bastning och de hade valt klädsel som bestod av ett brunt linne och ett rosa, tights i jaguarmönster, den rosa kjolen och tiaran och sen middag på det och efter det fest hemma hos en av tjejerna.
Med min syster gjorde vi så här (hon gifte sig på sommaren)
Kidnappade henne hemma, där hon fick ta på sig en klänning från 70-talet, nätstrumpor, en tyll scarf runt benet, slöja, tiara och en skylt med texten "sista chansen till ett ragg"
Först åkte vi till en studio där hon fick sjunga en en låt (grease -summer night) som sedan mixades ihop med hennes blivande make
Sen ner på stan där hon fick hjälpa kunder att packa matvaror mot en puss/peng, åt sen lunch och sedan gick vi på spa där hon fick göra olika behandlingar. Vi andra fick duscha och basta och sen fick vi ögonbrynen plockade och färgade. Åt sedan middag och festade på stadshotellet resten av kvällen.
(Männen kidnappade hennes blivande samma dag fast någon timme senare, då fick han klä sig i brynja, fluga, trikåbysor och utanpå ett par längre boxerkalsonger och en lika dan skylt. Han fick flyga flygplan, sjunga in samma låt som syrran, kom sedan ner på stan då fick han gå in på en erotikshop i tron att han köpte nåt åt syrran, åt sen lunch sen fick han gå på kicks å köpa makeup, samma där i tron att det var till syrran, kom sen på spat då vi var klara så fick herrarna duscha och basta, spakonulenten vaxade blivande brudgumms rygg. Sedan åt de middag och festade tillsammans med oss andra)
Lycka till!