• reader

När kom er gravidmage "på riktigt"?

Har fotograferat magen varje lördag sen vecka 13, och ser tydlig skillnad mellan vecka 13 och 15, men från vecka 15 till 17 (idag) serjag knappt någon skillnad alls. Blir förstås livrädd över att bebis kanske dött, jag känner inte direkt något heller, brösten är svullna men annars har jag bara mått bra hela tiden.

När kom er mage igång och började växa ordentligt?

• Svar på tråden När kom er gravidmage "på riktigt"?
  • luckyme83

runt vecka 23 började den bli rund..innan var det typ bara fläskmage tyckte jag haha

• Malwiin

Samma för mig som för luckyme83. I ungefär vecka 23 så såg man att jag var gravid och inte småfet.

• Nissejeep

första barnet v. 18 o nu andra redan v.16

• Kajsa86

Min började direkt Trodde bara den var svullen till en början men "svullnaden" har liksom inte gått ner och nu är jag i vecka 16 (v.17 på måndag) och nu verkar den växa lite för varje vecka. Även om det växer väldigt liiiite!

• Gissen76

Min mage kom ungefär runt v 27, du kan kolla i mitt galleri under starka bilder om du vill! Kram och lycka till

• Sommaren2006

Kortet på min pres är taget nu i vecka 23,är det än riktig gravidmage??

• Malin och Micke

v 20-21 tyckte jag bara att jag såg allmänt tjock ut och det syntes inte alls att jag var gravid. sen, som över en natt, kom de runda tydliga gravidmagen i v22. gick in i v24 nu i helgen och börjar faktiskt känna mig riktigt stor nu

• Sathura

Själv märkte jag magen i v23 och i v26 sa arbetskamraterna att magen började synas och släktingarna märkte inte förrän v29.

• Pymsan

Min kom rätt så tidigt, jag försökte mörka till ultraljudet (som jag var på i vecka 17+1) men redan veckan innan var det flera kollegor som frågade o som sa att de misstänkt ett tag. Den växte kanonfort i början, nu lite långsammare takt. Det var samma för min mamma när hon väntade mig sa hon.

Svar på tråden När kom er gravidmage "på riktigt"?