• AngelEye

Ni som lyckades med hjälp av rosenrot. Hur många är ni?

Vi misslyckades även med försök nummer fyra och mensen dök såklart upp igen.
    Men nu har jag köpt hem extra stark rosenrot och hoppas på samma lycka som för många andra.

Men hur många är ni som har försökt flera gånger och lyckats först med RR?
    Jag vill ha lite positiv statistik fram till nästa ÄL. :)

Tack på förhand!

• Svar på tråden Ni som lyckades med hjälp av rosenrot. Hur många är ni?
  • Pinkilly

Hej! Vi hade försökt fyra gånger sen började jag prova rosenrot och det jag kan säga är att på mig fungerade de super! För jag blev så pigg, mådde superbra och hade lust till tusen Sen lyckades jag även bli gravid men jag kan ju inte svara på om det berodde på RR eller bara att det blev vår tur nu. Men jag vet att jag träffat ÄL alla månader tidigare oxå för jag tog ÄL test så man vet ju aldrig, kan ju vara RR som hjälpte till!

Lycka till!

Mitt älskade frö....
  • Flisan79

Åt RR+Bisolvon efter 7 års fruktlösa försök och lyckades då på första försöket. Läs gärna på min sida

• allavarupptagna

Jag blev gravid på första försöket med RR, hade då försökt i ca 5 månader sedan ett mf. Känns dock inte som att det kommer att fungera denna gången heller, symptomen har försvunnit. Men kanske är det så att RR fungerar!

• AngelEye

vad spännande. fler rr-användare som lyckats??

• AngelEye

åhjo, jag vet att fler ätit rosenrot väl? :)

Kan ni inte offra ett par minuter och berätta, det är 14 dagar kvar till ÄL och jag tar tacksamt emot lite peppning till dess. :)

• maria30

Hej hej!! Blev gravid på första försöket med RR och går in i v8 imorgon :)

• kaksmulan

Tyvärr tillhör jag de som äter RR men ändå inte blir gravid. Har ätit RR nu i fyra månader och inget händer. Men jag misstänker starkt att det är maken som är "problemet", slöa simmare eller något...
    förlåt Ts, det var inte detta du ville höra...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • AngelEye

kaksmulan: det är okej, är man för optimistisk så kanske man bara blir besviken ändå.

Jag misstänker också att det är han. Jag blev gravid förra sommaren av ett ONE night stand när jag inte ens trodde jag hade ägglossning . Då tog det sig direkt.
    Men nu är det hopplöst. Dock hoppas jag på rosenroten!

Svar på tråden Ni som lyckades med hjälp av rosenrot. Hur många är ni?