NÄR kan man ta med sig sitt barn i husvagnen?
Haf BF den 10:e Juni och jag och mannen har länge sagt vi skulle ut på camping nu detta året.
NÄR kan man dra med sitt nya tillskott ut i husvagnen?
Haf BF den 10:e Juni och jag och mannen har länge sagt vi skulle ut på camping nu detta året.
NÄR kan man dra med sitt nya tillskott ut i husvagnen?
Vi åkte husvagn med en 1veckas bebis, gick hur bra som helst, ganska många ben/ryggsträckar/mat pauser blev det ju förstås, man får inte ha bråttom bara.
kommer ihåg att lillasyster inte var gammal alls när vi for på husvagnssemester, kommer ihåg att hon låg o sov i mamma o pappas "säng" men hon låg i vagn insatsen som stod jämte mamma.
Går nog jätte bra! vi ska med ut o campa i sommar men med tält =) jag högravid o tösen 15 månader gammal =) Stackars sambo!!
Tror att det är lättare då de är riktigt små och sover mest eller ligger på ett ställe på golve och leker än då de är lite äldre men ännu inte kan gå, då behöver de mera yta, de orkar oftast inte sitta i bilen så länge de blir utråkade, men en nyfödd mest sover.
Bebisen låg hos oss i sängen, nä inget särskilt gjorde vi, såg till att ha numret till bvc tillhands om det var något man kännde att man behövde fråga om, hade med en liten balja att bada bebisen i, värmde vatten i vattenkokaren å blanda med kallt vatten till en bra temperatur, känndes inte så kul att duscha bebisen campingens servicehus. Vi var bara borta 2veckor.
Vad ska man ha med sig till bebben då? medeciner,viktiga telnr? Annat viktigt man bör tänka på?
Vi åkte på husvagnsem med vår tös då hon var 2 veckor.Det var före vattenkokarnas tid.Men vi kokade vatten hade det i en termos.Såd et alltid fanns varmvatten till hands.Hon sov i insatsen på en av sofforna.Bägge töserna har rest så sedan de var små.
Jag tror du kan ta med dig barnet nästan med en gång! Både jag och min syster campade från ca 1 mån ålder och min son var 5 mån innan han var med och campade (född i november), nästa barn föds i maj, så vi kanske ses på camperiet?
varmvatten hjurdå menar du?