Var där i oktober. Tyckte det var kallt i poolerna. Tyckte också de var alldeles för djupa.
Bara stora poolen kunde minsta tjejen bada i, men den hade ju sluttande botten så hon ville ju gärna springa rakt ut.
Bodde på området högst upp med markterass nedsänkt, med poolutsikt. Tyckte det var toppen, Vi klättrade upp från terassen rakt ut till poolen. Lugnt där, Nere vid stora poolen är det ju livat på kvällarna, fyrverkerier och all under hållning. För att inte tala om Blue Villagesången som ringer i skallen än....
Det stod på anslagstavlorna att det var typ 24 grader i poolvattnet, men det tror jag inte på. Ta med egen termometer ?
Stranden såg toppen ut på håll , bred sandstrand, men när du kom ner mot vattnet blev det grövre och grövre grus och till slut de där stenarna som man sjunker ner i och som gör ont under fötterna.
Blev också djupt snabbt.
Men nu på våren är väl ändå havet för kallt?
Hade duschkabin på badrummet. Barnen kunde använda "botten" till badkar.
Vi hade halvpension, första gången jag haft mat på hotellet så jag har inget att jämföra med. men jag tyckte det var jättebra. Dock går det ju inte att jämföra med när man är ute och botaniserar bland tavernor och restauranger själv, men det var av bekvämlighetsskäl då ena barnet har allergier. Kändes tryggt att slippa gå igenom ingredienssnacket varje kväll (kan vara svårt nog här i sverige)
Runt omkring fanns väl just ingenting, du måste nog ta dig till Platanias åtminstone.